Det var riktigt snyggt, nästan mega-standard. Och en bra uppföljare till det tidigare Asterix-spelet på mastern. Musiken var dock outhärdlig, men det är ju mastern.....
Forumet för dig som älskar Sega!
Janone wrote:Alex Kidd spelen är så fruktansvärt ojämna i sin svårighetsgrad.![]()
Alex Kidd and the lost stars är kanonenkelt. Shinobi minns jag som betydligt svårare.
Commando wrote: Lost stars har jag inte spelat? Är det nått att ha?Det tar typ under timman att klara, ett ganska charmigt plattformsspel.
ChrilleOden wrote:Land of Illusion avklarat, ett riktigt kul spel:)Jag har båda castle och land of illusion och bara klarat ett av dem ännu, vet inte vilket.
[url=http://www.segalovers.se/viewtopic.php?f=44&t=2364]Skriv din text här[/url]
Commando wrote:Ok, kommentar? Kul, svårt? Själv har jag det inte men kollade youtube. Såg ut som ett sånt där arcade spel som kräver en del övning innan man sätter det?Kul, ja! Svårt, njäe. Det är ett spel som kräver paddle-control. Svårast är att klara sig runt nivå 10 har jag för mig, sen rullar det ofta bara på, man hittar drösvis med extraliv.