Forumet för dig som älskar Sega! 

• Sämsta spelen till Mega Drive

• Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #7971  by Tronin

The Top 20 Worst Sega Genesis/Mega Drive Games

Trots att första banan ser ut att vara riktigt usel måste erkänna att Technocop såg rätt skoj ut när man kom fram till den blodiga side-scroll-delen. Inte varje dag ett spel tillåter att man dödar småbarn :mrgreen:

Jag håller annars med honom om att spelen verkligen verkar vara totalt värdelösa och det är nästan så jag tycker synd om er som måste köpa dem (de som kom i Europa) för att få en komplett samling, men bara nästan :lol:

Awesome Possom skulle jag dock inte ens ta med på min lista. Det ser för bra ut för att vara ett av de 20 sämsta spelen, även om elmyrdehory drar med spelets budskap i motiveringen.
 #7974  by NGF

Technocop kan jag gå i god för, har iof inte spelat det till MD men det är bra till Atari ST.
 #7977  by Zebbe

Rätt intressant lista upp till elva, men inget av de som kommer efter Nightmare Circus är sämre än det. Tråkigare och ospelbarare spel går inte att hitta. Åt några av de andra spelen kan man iaf skratta åt hur dåliga de är, det går inte med NC.
 #11206  by Tronin

Haha, ja det är riktigt dåligt. En stor anledning till att jag ogillar spelet är för att karaktären man styr går på tok för långsamt.