Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #27552  by xiaoyangguang

Jo satans djävla friggin' bra spel (ja jag överdrev med svordomar för JUST så BRA är spelet!) köpte det på rea på lokala Game butiken för typ 10 år sedan, vilket spel altså! Lätt 9,5/10 eller högre!

Tänkte länka dig till försäljningen utav denna på ebay men ser att snubben nu fått slutsålt, han har haft ett par stycken ett bra tag men men.. Vill ha alla utgåvor fast det mesta som ligger på ebay är italienskt skräp..
 #27560  by AlmostOriginal

Jag äger en kopia på: Xbox, Gamecube och jag tror jag har det till Ps2 med. Vad jag minns är dem identiska men men. Är glad att jag fick uppleva detta underbara spel. Det följde med ett gamecube spel paket som jag köpte för länge sedan. Bara det spelet gjorde hela paketet. :ugeek:
 #27846  by xiaoyangguang

Så vitt jag fårstår så skulle det kräva en riktigt stor moddning iaf, både på hårdvaru nivå och mjukvaru. Online läget osv sprollar ju men det att det fattas component stöd... tror faktist det vore nästan lika lätt slakta moderkort från ett propert wii och sedan koppla om det så att det passar in i Wii Minit.. kanske man skulle behöva kapa upp moderkortet och stacka på höjd osv.. ja lätt skulle det väl knappast vara öht.

Att göra component stöd utan inställningar i OS:et är väl en helt annan femma. Det är nog den lindrigaste utav alla moddar till den skulle jag kunna tänka mig.
 #27886  by Axus

xiaoyangguang: Samlar du på PS Vita-spel? Har känts som att jag varit den enda i Sverige som gjort det tidigare, så kul om någon mer gör det. :) Min samling har inte utökats på någon månad dock, och ligger väl på knappt 90 fysiska titlar. Köper mest amerikanska utgåvor dock, eftersom att dessa ofta kommer i samlarutgåvor.

Har börjat köpa en hel del Playstation(1)-spel, och först ut var Metal Slug X. :)

Image
 #27896  by xiaoyangguang

Jepp jag samlar på den men bara när det finns till rätt priser, har nu 40 spel till den. Ps4an 61 spel och ps3an runt 470.. och PSP nåt över 100 stycken..

Borde ta itu med att städa upp bland samlingen osv :P Mkkkkkt jobb dock

http://budgetgames.se/index.php/playstation-vita.html

Axus wrote:xiaoyangguang: Samlar du på PS Vita-spel? Har känts som att jag varit den enda i Sverige som gjort det tidigare, så kul om någon mer gör det. :) Min samling har inte utökats på någon månad dock, och ligger väl på knappt 90 fysiska titlar. Köper mest amerikanska utgåvor dock, eftersom att dessa ofta kommer i samlarutgåvor.

Har börjat köpa en hel del Playstation(1)-spel, och först ut var Metal Slug X. :)
Last edited by Tronin on 02 Dec 2015, 11:59, edited 1 time in total. Reason: Citera inte bilder, tack!
 #27898  by Axus

Aha härligt :) Nu blev jag sugen på att räkna på min egna Playstation-samling.

Antalet Playstation-spel: 163 till PS3, 182 till PS2, 47 till PSP (plus ett tiotal recensionsex som endast kom på skiva utan fodral), 85 till PSOne (plus några som är på väg via post), 86 till PS Vita samt 64 till Playstation 4.

AlmostOriginal: Det är väl relativt ovanligt, men går att hitta på Ebay =) Ruskig frakt dock, fick betala 160kr bara för frakten.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 70