Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #11606  by HVQ

Snyggt!
 #11926  by Batman666

SMS 2 med Miracle World inbyggt samt 3 extra spel bland annat Sensible Soccer.

Första gången man äger en SMS 2, vilket är lite halvkul som inbiten SMS fan även om den inte är lika bra som 1an.

Edit: kom på att det här nog går under SEGA och inte övrigt, oh well :P
Last edited by Tronin on 11 Aug 2013, 08:01, edited 1 time in total. Reason: Fixat.
 #11955  by HVQ

Fick hem denna från Maniac:
image.jpg
image.jpg (884.67 KiB) Viewed 12268 times
Saknar manual men kanske går att komplettera nån gång i framtiden :)
 #11995  by dandred

Jajjemen :D

Nog för att street fighter alltid kommer vara en klassiker... men av någon okänd anledning (kanske jag fick det i julklapp eller liknande) så hade jag fatal fury långt innan jag hade ett ex av street fighter. Måste säga att karaktärerna i Fatal fury enligt min smak är lite roligare än Street Fighter
 #11998  by ManiaC

Lite kul ändå,, Oddsen att du fick just det i present kan ju inte vara jättestora när det bara släpptes i australien :)

Btw HVQ,,, jag var duktig och hittade manual åt dig, bara o köpa :D
http://www.ebay.co.uk/itm/Fatal-Fury-2- ... 1308393851" onclick="window.open(this.href);return false;
 #12002  by Tronin

ManiaC wrote:Lite kul ändå,, Oddsen att du fick just det i present kan ju inte vara jättestora när det bara släpptes i australien :)
Tror han menar det första spelet ;)
 #12009  by HVQ

ManiaC wrote:Lite kul ändå,, Oddsen att du fick just det i present kan ju inte vara jättestora när det bara släpptes i australien :)

Btw HVQ,,, jag var duktig och hittade manual åt dig, bara o köpa :D
http://www.ebay.co.uk/itm/Fatal-Fury-2- ... 1308393851" onclick="window.open(this.href);return false;

Nja ganska långt över min prisklass, men tack ändå :D
 #12038  by tokvev

Blev lite MD i veckan [thumbup]
nyttmd.jpg
nyttmd.jpg (159.23 KiB) Viewed 12192 times
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 107