Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #7476  by HVQ

Nice med Wily Wars! [thumbup]
 #7484  by HVQ

visste inte att blaze MD finns i vit. blir kul att se :)
 #7488  by Janone

What. :D Det är Treamcast inte skit blaze. :P
Treamcast är typ en clon fast med originaldelar. Skillnaden är att de gjorde ett eget skal med en lcd skärm samt gjorde om bioset för att spela allt från alla regioner. :P Men utan rättigheter från Sega så Sega ströp tillverkningen ganska snabbt.
 #7595  by Hybrid

Var nere o mötte en snubbe på stan o köpte dessa lir av honom för en halvtimma sen!
Image

Dessvärre är Hockey utan manual + att jag inte gillar hyrfodral men det får gå sålänge!
 #7632  by Hybrid

Första gången jag sett ett, aldrig riktigt förstått charmen med hyrfodral dock.
Jag gav 200 för paketet.
 #7642  by HVQ

Fick hem en sonic figur idag också, kommer stå fint på spel hyllan. Från first4figures så tycker den är riktigt välgjord. Inte i klass med deras stora men i lagom pris och storlek :)

Image

(Lånad bild orkade inte fota)
 #7672  by Mulleboy

Fick hem dessa idag :-) Synd man inte har game gear än att testa sonic på, men ska bara hitta en snarast...

Quackshot ska det bli mycket spelande med i helgen :D
Attachments:
spel.jpg
spel.jpg (153.25 KiB) Viewed 11858 times
Last edited by Tronin on 15 Jun 2012, 23:32, edited 1 time in total. Reason: Slog ihop tråden med den redan existerande inköpstråden.
 #7673  by Tronin

Nu vet jag inte vad värdet är på ett Game Gear, men du borde hittar en ganska lätt på Tradera för ett par hundra.
 #7674  by Mulleboy

Jo, fast dom flesta jag ser har söndrig ljuddel, tydligen nåt som är vanligt med Game Gear, att ljudet pajar efter ett tag. Ser dock att det finns dom med utbytta ljuddelar, frågan är om dom håller permanent?
Detta med ljudfelen på GG hörde man aldrig om back in the days runt 1994. Men man var väl för liten då :P
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 107