Forumet för dig som älskar Sega! 

• Förslag på förbättringar och allmänna synpunkter

• Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #1532  by WERY

Kan ju tillägga att det finns trådar med spellistor för Saturn, DC och GG. Det är ju en bra början på enskild kategori för dessa
 #1554  by HVQ

firefox 5 här också funkade första gången jag klickade på sidan. men jag sparar aldrig kakor eller nån historik.
 #1575  by WERY

Ganska najs. Då ska vi se hur det blir sen när dom andra två får sina kategorier. Kanske ska påbörja en spellista för SC-3000 inom kort
 #1580  by WERY

Såg nu även att det finns 3 undermappar i samlarhörnan för att kartlägga spel till mega drive som släpptes i Australien, Europa och Sverige. Kanske dessa skulle passa bättre om de låg under Mega Drive?

I sektionen Segalovers.se kanske man även skulle skapa en kategori för presentationer
 #2338  by HVQ

:?:
Går det ställa in så att alla länkar som leder från forumet öppnas i en nya flik (eller nytt fönster för den som har det inställt så).

Har hänt ett otal gånger att jag stängt fliken i stället för att backa och måste då öppna en ny eller att man surfar vidare i samma flik och måste backa mycket.

Sen så vill vi ju att folk ska stanna i forumet istället för att bli ivägskickade ;)
 #2404  by ManiaC

Verkar som att länkar som postas från och med nu öppnas i nya fönster. Dock öppnas gamla länkar innan ändringen som förr.

http://www.tradera.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Öppnas nu i nytt fönster för mig iaf?

EDIT - Använd EJ "URL" knappen(bbcode) för då fungerar det ej. Klistra endast in länkarna direkt och bara posta så ska dem bli "länkar" automatiskt iaf.

Skriv här om ni märker nåt problem.
 #2433  by HVQ

verkar funka fin-fint [thumbup]
 #2439  by Rotmosträdet

Det står CITERA, borde det inte stå CITAT när man använder funktionen?
Quote kan översättas också om ni vill.

Fixa gärna så citat texten blir kursiv också, snyggare.
Hej hej hej hej.......
 #2442  by Tronin

Ett ytterligare förslag är att göra texten ljusare. Just nu måste man nästan markera den för att man ska se att det står "Citera:".
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12