Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #16463  by Axus

Schyssta spel Zleaze! :)

Köpte Hotaru No Nikki och den limiterade utgåvan av Demon Gaze till PS Vita för ett tag sedan, och idag kom de. Slet av plasten på Hotaru No Nikki på en gång, så att jag inte skulle få för mig att spara det inplastat hehe.

Image
 #16523  by Robban

Gjorde några fynd på loppis förra helgen, 120kr för 12st Ps1-spel varav några riktigt bra spel. Jag vill ju helst hitta gamla Segaspel men det är väldigt sällsynt så man får nöja sig med det man hittar. Alla är inte med på bild eftersom några av spelen hade krossade fodral.

Image
Last edited by Robban on 23 Jul 2014, 18:12, edited 4 times in total.
 #16557  by AlmostOriginal

Dagens fynd från: Erikshjälpen, prylhallen och röda korset.

EDIT: XBOXEN för 400kr är nu såld! :shock: Även den tjocka ps2an för 350 kr! (SoM var till salu på dem olika ställena)
Attachments:
DSC_0256.JPG
DSC_0256.JPG (2.22 MiB) Viewed 12489 times
 #16559  by AlmostOriginal

Jag skymtade ett Xbox spel när jag gick förbi leksaks avdelningen på Erikshjälpen :) Jag har letat detta spel i flera år. Jag skaka som ett asplöv när jag plocka upp det. Sen när jag såg priset 40 kr så slog min haka i golvet. Hjärtat stannade 1 sekund sen sprang jag till kassan som om Kim kardashian stog där naken och vålda upp pengarna som om det vore 2012.

Best day ever!
 #16563  by Batman666

Fast hade Kim stått där naken så hade du ändå blivit cockblocked av Kanye med kommentaren "Yo, AlmostOriginal, I'm really happy for you, that you found your game, and I might even let you finish, but Otherworld had one of the best deals of all time. Best deals of all time!". :mrgreen:

Edit:
Skämt åsido, låter som om du gjorde en fin deal som lönade sig flera gånger om. Och den där GTA boxen är NICE!
 #16565  by Robban

Häftigt med en N64, saknar den maskinen i min samling. Finns mycket bra spel till den, framförallt spelen från Rare gillar jag skarpt.

Här är helgens inköp på loppis. Mest nöjd är jag med Gradius för 20kr och ps1 spelen för 50. Brukar inte köpa spel till PC, men ett inplastat Monkey island var jag tvungen att köpa.

Image
Last edited by Robban on 23 Jul 2014, 18:15, edited 1 time in total.
 #16566  by AlmostOriginal

Batman666: Din spjuver där ;) Att försöka knäcka Otherworld på deals är lika lätt som att få en date med carmen electra. ;)

Robban: H#lvete vilka bra köp! :o :shock: Får mina grejer att framstå som tom glas utan pant. :x
 #16568  by Batman666

Nice!

Måste ändå vara ovanligt att hitta kända spel sådär billigt (menar Final Fantasy som går för typ 5-10 gånger pengarna online) på loppmarknader eller? Har inget koll då jag inte varit på en i evigheter men skulle tro att folk har bra koll på internetpriser nuförtiden, som gör sådana här deals ovanliga.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 70