Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #15259  by lindholm

Rena rama julafton idag :D
Image

KOF 95
KOF 97
KOF 00
Samurai Shodown 3
Pocket Gal DX (med lull-lull)
Naomi-mobo
Capcom-converter (för att koppla in Naomi till Jamma)
Sega IO ver 2. (som capcom-converter fast klarar även analoga kontroller)
 #16126  by Mrkaka

Fick hem detta paket idag :mrgreen:
Attachments:
20140630_165821.jpg
20140630_165821.jpg (178.05 KiB) Viewed 12485 times
 #16138  by nissling

Det kom ett paket från Usa idag.
IMG_0389.JPG
IMG_0389.JPG (324.42 KiB) Viewed 12466 times
IMG_0390.JPG
IMG_0390.JPG (489.57 KiB) Viewed 12466 times
Nintendot har slitage som man ser på bilderna men den fungerar utan några problem. Kanske lackar om ovansidan. Spelen var i varierande men till största delen hyfsat skick och efter lite rengöring så var det inga problem att starta något av dem. Fick allt (plus tre mer eller mindre värdelösa handkontroller som inte kom med på bild) för en tusenlapp med frakt från Usa. Dessutom slapp jag tulla vilket var en enorm lättnad. Kul att det var med ett gäng bra spel och inte bara skräp.
 #16139  by Henke

Så, du är tillbaka i träsket! :) Du sålde väll av allt spelrelaterat förut?

Punch-out är ett riktigt bra spel!
 #16140  by nissling

Jo, lite i alla fall. Just Nintendo har jag aldrig riktigt kommit in i helt och hållet, så om man ska spela så är det givetvis en amerikansk enhet som gäller.

Punch-out har verkligen åldrats som vin. Tröttnar aldrig på det.
 #16178  by nissling

Jo, minst hälften av allt som jag har köpt de senaste tre åren har jag importerat och jag har gjort affärer med säljare från alla kontinenter förutom Sydamerika och Afrika vad jag vet.

Någon som har förslag på ny lack? Jag hade tänkt mig något cyanfärgat som matchar farsans Jaguar men det kan blir lite knivigt att få till samma glans.
 #16193  by Otherworld

Loppmarknad här i stan idag, och gick ner för o kolla läget. Igår fanns inga spel så jag köpte bara serietidningar. Men idag var det nya säljare där :)

Image

50 kr för allt. Även om jag aldrig kommer ens starta ett par av dessa, så kan jag inte motstå billiga kompletta spel i bra skick. Men det är ett nice pris! Sen så såg jag inte adaptern till Gameboy Playern tyvärr, men skivan tog jag ändå. Men sen i efterhand när jag kom hem så tänkte jag, för han hade en GC konsol med, men jag kollade inte så noga på den , han sa att den hade problem med och starta. Och jag har redan två GC. Men tänk om adaptern sitter kvar på konsolen? gick ner nu igen, och visst gjorde den det. Prutade ner till 40 kr :)

Image
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 70