Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #14308  by Tronin

Tyvärr inte. Datorn är ur funktion för tillfället, men så snart den är på banan igen kommer jag att dra igång med I Have No Mouth, and I Must Scream. Det verkar riktigt mörkt och annorlunda jämfört med andra point-and-click-spel jag har spelat.
 #14632  by Axus

Otherworld: Verkar det köpvärt även om man har originalen? Om jag inte missminner mig är det dock mer limiterat än den amerikanska utgåvan, och ur ren samlarsynpunkt är det ju isf värt mer antagligen om några år. :)
 #14644  by Otherworld

Ja, det tycker jag. Jag har det till GC med, men i detta har man valet att spela med de japanska rösterna. Vilket är helt underbart. Både att dom alltid är bättre, och de engelska i det första är riktigt horribla. När jag körde det första gången på GC när det släpptes så hade jag rösterna avstängda. Och EU utgåvan är limiterad till 10000 ex, medans US har 18000 ex :P
 #14832  by Otherworld

Så fort jag är klar med Phoenix Wright Justice for all, så tänkte jag spela det :D
Inazuma Eleven är ett fotbolls rpg, skapat av Level 5, samma som gjort Layton. Länge tyckt att det sett intressant ut och köpte det första nu :)
 #14921  by Otherworld

Image

Kom i fredags :) Me happy! Jag vet dock inte om jag ska spela det nu, eller jag ska spela igenom det sjätte o sista Layton spelet och det tredje Phoenix Wright spelet först, eller gå direkt på detta. Kan inte bestämma mig..
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 70