Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #3922  by Tronin

Staplar, staplar, staplar, rasar = fail :lol:

Kul med video. Första biten när du "svamplar" kan du i fortsättningen tänka på att försöka korta ner. De nyinköpta är viktigare än att du ogillar att höra din röst etc ;)

E: Introt var riktigt nice [thumbup] möjligtvis lite långt.
 #3926  by Janone

Kul att du väljer att göra en video istället för bara en enkel bild.

Lite konstruktiv kritik, jag vet att det är din första video så du har säkert 1000 tankar som du kommer förändra till nästa så du får stå ut med lite "upprepningar". :)

Först och främst. KUL! :) Skitkul faktiskt.

Att tänka på.
Om du inte har en regelrätt unboxing video så gör så att du lägger fram allt så att det är enkelt att överskåda och enkelt för dig att /filma/visa för oss tittare. Dvs bred ut dem så du kan panorera över titlarna istället för att plocka med dem. Dessutom så slipper du missöden som spel som ramlar ner. :)

Om du skulle köra en unboxing video där du skär upp paketen osv så se till att skaffa en kamera med ett stativ, avskyr de dom ska försöka skära, plasta, riva plast och allt med en hand medans kameran skakar.

Själva upplägget av spelen, lägg alla standard titlar som "ingen" bryr sig om på ett ställe och gå över dem lite snabbare, då kan du lägga mer tid på de titlar du jagar eller på det som är speciellt och du vill visa upp lite mer ingående. Skulle det vara så att det är ett "standard" spel du väntar på så kan det ju vara kul om du berättar vilket spel i ordningen det blir du äger eller någon annan anekdot.

Lägg gärna upp videor där du visar upp din samling också. :) Kul om någon lägger upp en video typ "The most rare but still common pal mega drive game" om typ Elitserien spelen. :)

HAve fun! :)
 #3928  by ManiaC

Tack, Ja jag lär testa runt lite sen. Blir nog inget förens jag har fått kameran dock,,
Detta fick jag mest för mig att testa med telefonen under tiden jag packade upp ^^

En video på samlingen har jag tänkt att det ska bli sen iaf :) Ska ha det ni säger i åtanke :)
 #3949  by HVQ

Bra video! Vore nice om du läste titlarna på spelen när du visar dem, är roligare med lite prat till.
 #4228  by Rotmosträdet

Tjohej, igår kom paketet för 1200:-. Inga fynd direkt men inte dyrt heller, se här. De flesta kompletta. Nästan allt ska säljas, messa i min dubblett-tråd!
IMG_0515.JPG
IMG_0515.JPG (464.42 KiB) Viewed 11964 times
Game-World fortsätter ha BRA priser. Dessa 2 var riktiga kap tycker jag!

http://www.tradera.com/phantom-2040-til ... _146492282" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.tradera.com/star-wars-chess- ... _146366440" onclick="window.open(this.href);return false;
 #4229  by HVQ

absolut! bra köp.
 #4230  by NGF

Håller med föregående talare, kul med video ManiaC! Kanske kommer det recensioner också längre fram?
 #4237  by Mickenes

Satt länge och funderade på Star wars chess. Ett riktigt bra pris på det. Blev dock en hel del andra spel ifrån game-world.
 #4257  by NGF

Det ser jag personligen fram emot! En djupdykning i spelhyllan.
 #4270  by NGF

Intressant video! Alltid kul att gräva i andras samlingar även om det är virtuellt :)
 #4275  by Batman666

Bara Teddy Boy är ju värd det priset!

Ja, jag överdriver men jag älskar det spelet 8-)

Ingen dålig samling för det priset dock :)
 #4282  by HVQ

Sådär årets första Mega Drive inköp avklarat. Golden Axe III blev det 8-)
 #4291  by Mickenes

Blev ett litet impulsköp ifrån Game-world.

Havoc
Chakan
ETERNAL CHAMPIONS
WARLOCK
JURASSIC PARK
MAZIN WARS
BUBBA N STIX

Ska bli intressant att få testa Havoc samt Bubba.
 #4293  by Zebbe

Mmm Bubba är riktigt bra. Snygg seriedesign, roliga pussel och skön musik som inte låter som något annat på Mega Driven.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 107