Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #31596  by Gnaarkill

Vintervargen wrote: Jag gav 1000kr, och ja den var splitterny...men jag vara rätt så irriterad då jag köpte den då jag missade en bra deal på ebay där någon sålde en ny menacer för 400kr, men någon annan hann köpa den förre mig.
Jag brukar använda denna sida då jag letar efter spel på nätet https://www.satakore.com/vg-store.php?t ... r&p=41&o=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Wow 400kr! :shock: Synd att du inte hann norpa den!
Men 1k för en NIB är ju inte fy skam det heller, tycker det är helt ok pris. För övrigt, grym sida du länkade till, tack för tipset! :mrgreen:
 #31628  by Gnaarkill

Idag kom det! :mrgreen:

* trumvirvel *

Image

YES, YES, YES! :D
Var så glad när jag hämtade det på posten idag. Komplett i jättefint skick dessutom!
Ska få en speciell plats i hyllan. Today was a good day.

Gnaarkill signing out. [thumbup]
 #31631  by Vintervargen

snyggt Gnaarkill. sattsar du på komplett pal samling? ;) Mitt ex är inte ens hälften så fin som ditt+ att manualen är sönder, men så kostade den mig inte ens hälften så mycket som du betalde :P
 #31632  by Gnaarkill

Tackar! :)
Jo, tanken är att samla dem alla, PAL då alltså. ;)
Men har en liten sjuk böjning för varianter också så några sådana kommer det säkert bli på vägen också. Särskilt dem med S/I/D-stickers 8-)
Haha nää priset var kanske lite i överkant, men som sagt, det är typ i nyskick.
 #31647  by JHN

Lite av det som inhandlats sen jag skaffade Dreamcast. De två nedersta spelen kom idag. Har också köpt en till handkontroll och två VMU:er. Börjar kännas som ett bra baspaket. :D
Foto 2017-03-30 16 38 06.jpg
Foto 2017-03-30 16 38 06.jpg (2.28 MiB) Viewed 12510 times
 #31650  by NGF

Chuchu och Jet Set Radio är två av mina favoritspel till DC så det är ju helt klart en fin start [thumbup]
 #31654  by Tronin

JHN wrote:Har också köpt en till handkontroll och två VMU:er.
Ett tips är att istället för att ha flera olika minneskort köpa ett Dreamcast 4x Memory Card istället (http://segaretro.org/Dreamcast_4x_Memory_Card" onclick="window.open(this.href);return false;). Då har du allt samlat på ett ställe, och dessutom fortfarande i en officiell produkt.

Jag tyckte det var en smidig produkt, det lilla jag hann använda den innan jag sålde av min "samling".
 #31656  by Henke

Det är lite trist att den är utan skärm bara.
 #31658  by JHN

Tronin wrote:Ett tips är att istället för att ha flera olika minneskort köpa ett Dreamcast 4x Memory Card istället (http://segaretro.org/Dreamcast_4x_Memory_Card" onclick="window.open(this.href);return false;).
Tack för tipset! Det ser definitivt ut som en smidig lösning. Det enda som känns lite synd är att jag inte hittar såna i nytt/fint skick. VMU:er finns det ju massvis av i obrutna förpackningar. Får skaffa 4x när rätt tillfälle kommer.
 #31699  by Worebit

Senaste köp och är hel nöjd. Allt kostade 599kr fri frakt :-)
Super monaco hade holländskt a4papper med och Alex Kidd var inbyggt i den
Attachments:
IMG_20170405_184845_836.jpg
IMG_20170405_184845_836.jpg (1.66 MiB) Viewed 12372 times
 #31702  by arneankann

Image

Nyaste tillskottet i Sonicsamlingen :) Komplett med mus, musmatta, spel, manual och diverse andra papper haha!

Tänk så mycket skoj jag kommer ha med det här spelet :roll:
 #31704  by Gnaarkill

@Worebit
Snyggt! Master System är ju sexig alltså! [thumbup]

@arneankann
Haha, bara att sätta igång att göra dina drömmars verk! :mrgreen:
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92