Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #2664  by Otherworld

Grejer som kommit denna veckan so far. :)

Planerade inte köpa denna konsolen, men la 35 kr som bud, och vann det för 33 kr. Så jaja :P Hade redan handlat spel av Gameworld, så frakten ökade bara med typ 20 kr. Ska vara med en handkontroll med, men den glömde han, men han har skickat den nu.

Image

Image
 #2666  by NGF

Otherworld wrote:Grejer som kommit denna veckan so far. :)

Planerade inte köpa denna konsolen, men la 35 kr som bud, och vann det för 33 kr. Så jaja :P Hade redan handlat spel av Gameworld, så frakten ökade bara med typ 20 kr. Ska vara med en handkontroll med, men den glömde han, men han har skickat den nu.
Haha Double Clutch, den gamla klassikern :P Vad tycker du om den?
 #2676  by ManiaC

Rotmosträdet wrote:Genesis-versionen finns ju både i rött och svart.

Kunde svära på att jag sett MD-versionen i svart men det kan ha varit fejk eller ett misstag för nu hittar jag ingen bild. ;P
Au release finns visst i svart, kanske den du sett?
carnageAU.jpg
carnageAU.jpg (44.96 KiB) Viewed 15067 times
 #2730  by ManiaC

4_f.jpg
4_f.jpg (161.54 KiB) Viewed 15054 times
3_f.jpg
3_f.jpg (154.02 KiB) Viewed 15054 times
1_f.jpg
1_f.jpg (148.14 KiB) Viewed 15054 times
Köpte denna moddad, men när ja kollar lite nogare på det nu så är det väl fel box/konsol/kontroll?

På framsidan av boxen har kontrollen trigger märket ovanför knapparna men på den faktiska kontrollen så är det under knapparna. På konsolen ser ju färgen lila ut helt klart men på boxen rött. Sen har boxen pal klistermärket. blev lite förvirrad..

av videon att döma så får jag det till att boxen är asian pal mega drive (hongkong) dock säger han dem har silvrigt pal märke ? Men är konsolen det? ser väl likadan ut som jap versionen, Jag är kanske helt ute o cyklar just nu,, kanske skulle behöva sova :mrgreen:
Btw är det inte en RF kabel som ligger ovanpå eller, ser smal ut..So its asian right?
 #2958  by HVQ

Trevligt med ett fint Pirater på mörka vatten :) Och vilket är spelet till vänster om det, ser inte titeln.
 #3030  by Otherworld

ManiaC wrote:Varit lite tyst här från otherworld nu tycker jag? ;)
Hhaha, har jobbat en del ju :P plus att jag väntar en massa som tar för lång tid på sig att komma >_<

Men jag har fått lite denna veckan iaf :)

Image
 #3057  by Otherworld

Yes!! Jag vann båda! =D Hittade dom för några dagar sedan, ena i tyskland, andra i frankrike. Båda skickade bara till respektive land, men jag förhandlade med dom och båda gick med på att skicka till Sverige om jag skulle vinna. Och jag vann båda :) 300 kr totalt för allt blev det. Nöjd! Hoppas att dom båda kommer fram nu!

http://www.ebay.com/itm/320803846388?ss ... 1497.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.com/itm/270860297825?ss ... 1497.l2648" onclick="window.open(this.href);return false;
 #3059  by Janone

Ser ut som att den ena är lös kasett med manual och den andra är kasett plus box men utan manual. Tillsammans blir de ett komplett par. :)
 #3145  by Otherworld

Rotmosträdet wrote:Otherworld: Zany Golf är sönderklippt i inlägget va. Tror inte det kom i sån box alls.
Det ser inte sönderklippt ut dock. Trodde det var i en sån shockbox närr jag köpte det. Men omslagsplasten på detta fodralet är MYCKET tjockare än det brukar vara på MD spel. Känns som det på boxarna till mina Neo Geo spel =O

Fick post idag med =D =D

Image
 #3164  by NGF

Grattis till Splatterhouse, inte särskilt vanligt och ett grymt spel! 8-)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 107