Forumet för dig som älskar Sega! 

• Händelser på forumet!

• Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #7097  by Tronin

Anledningen till att jag vill se uppgifterna i första inlägget är för att det blir lättare att hålla reda på listan. Då behöver man inte oroa sig för att tråden fylls med diskussioner om spelet/priser etc. När det är dags att uppdatera med fler priser så hittar man listan enkelt i det första inlägget :)

Vidare har jag tänkt att vem som helst kan fylla på listan med priser genom att skriva på samma sätt (för att underlätta) och att den som är ansvarig för tråden (alternativt mod) kopierar prisuppgiften och fyller på listan. Då kommer man få en lista som fortsätter leva och kan visa prisutvecklingen på spelen.
 #7130  by HVQ

Bra jobbat med att uppdatera listan Rucket [thumbup]
 #7174  by lindholm

Grattis rucket!
 #7175  by Tronin

Woho :mrgreen: Jag tackar för förtroendet och ska genast börja banna alla moahah :twisted: Nä, det har jag inte tid med :P Listorna tar all tid för tillfället, men sen så :roll:
 #7178  by HVQ

[thumbup]
 #7881  by ManiaC

För att kunna tillhandahålla en tillförlitlig och stabil MySQL-tjänst kommer vi att uppgradera servern som hostar din MySQL-databas.

Uppgraderingen kommer att genomföras 4 juli mellan 6.00 och 16.00 CET. Din MySQL-databas kommer under den här tiden att vara otillgänglig i max 15 minuter. Ingen data kommer att gå förlorad under uppgraderingen.

Du behöver inte ändra några inställningar.

Om du upplever några problem med databasen efter uppgraderingen, kontakta gärna vår support så får du hjälp direkt.

Vi ber om ursäkt för de olägenheter som detta kan orsaka och hoppas att du kommer att bli nöjd med den uppgraderade MySQL-tjänsten.
 #9031  by HVQ

[thumbup]
 #9428  by ManiaC

I dessa mörka kalla tider gör jag Segalovers lite ljusare! Låter det vara standard Nov ut tills vi får julstämning i december :)

Litet minne av sega.forumotion almostOriginal [thumbup]

Står man inte ut med ljust så har man valmöjligheten under kontrollpanel -> inställningar. Som vanligt ;)
 #9431  by HVQ

snyggt [thumbup]
 #9434  by AlmostOriginal

Min första reaktion: Bytte jag inte tema på sega.forumotion? Dessutom var jag helt säker på att jag gick in på segalovers. Vänta nu detta är ju Segalovers Image

Image

Tack så jätte mycket ManiaC. Jag älskar det nya temat [thumbup]

För er som INTE gillar temat:

Image

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13