Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #8502  by HVQ

Köpte dessa idag + en MD2 med 3 kontroller. Priset var 500 och även om inte skicket är det bästa så känns priset helt ok.
DSC00273.jpg
DSC00273.jpg (490.34 KiB) Viewed 12066 times
*den lösa carten är Bare Knuckles 3
 #8705  by HVQ

Nice :) bra pris också.
 #8822  by HVQ

Var precis och hämtade ett paket från ManiaC med 10 fina titlar i :D

Colums
Marsupilami
Pitfall
Spiderman
Spiderman & X-men
Alisia Dragoon
The Chaos Engine
Spiderman & Venom: Maximun Carnage
Probotector
Mega Man
 #9164  by NGF

Nu äntligen har jag köpt lite nya grejer efter en lång svacka, mest beroende på GameWorlds torra sortiment..
Attachments:
Tack till de inblandade på forumet, ni vet vilka ni är  ;)
Tack till de inblandade på forumet, ni vet vilka ni är ;)
ny leverans.png (386.31 KiB) Viewed 11917 times
 #9166  by NGF

Boken är bra kvalitetsmässigt, lite tjockare papper och mycket bilder. Fullmatad med tips och tricks (och ett och annat fusk) till de äldre MD spelen, hade varit kul med en vol.2 med lite nyare spel också men nåja :) kul med svenskt språkbruk som "manicker" och annat.

Har inte testat tipsens kvalitet ännu men tänkte lira igenom Thunder Force IV eller Splatterhouse2 med denna guidebok framme och se om man kan ta sig igenom dem. Är man som jag och gillar läsa lite Sega Force och drömma sig tillbaka så är det en helt ok publikation.
 #9177  by HVQ

lust att berätta lite mer om spel boken?
 #9219  by Tronin

Någon annan anledning till att du köpte det än att det är sällsynt iom att du lagt ner ditt samlande?
 #9220  by ManiaC

Mja jag har kvar mitt ex från Snes sen barndomen fortfarande..Så lite nostalgi har jag till det faktiskt.. kan va kul o jämföra. Men sen vetefan om det stannar :)

Slutar o slutar.. jag slutar samla fullt set.. Jag har fortfarande en sega samling om än mycket mindre nu.. Får sikta på hålla den i högre kvalite ist^^ Nu tycker jag åtminstonde om alla titlarna i hyllan :)
 #9221  by HVQ

Kan skaffa ett Landstalker att ställa i hyllan också då ;)
 #9237  by Vintervargen

Har inga bilder, men fortfarande inte fått hem death of superman och vann idag en tradera auktion med megaman. Det blir en dyr månad XD

/mirjam
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 107