Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #8582  by lindholm

Bra början av helgen med ett paket med lite godsaker från Japan

MVS:
ART OF FIGHTING III
FATAL FURY SPECIAL
KING OF FIGHTERS 98
PUZZLE BOBBLE
SAMURAI SHOWDOWN IV
SAMURAI SHOWDOWN ZERO
WORLD HEROES PERFECT
AERO FIGHTER III

PCB:
OTHELO DERBY
 #8624  by HVQ

grymt bra spel de där!
 #8693  by ManiaC

Fick hem dem idag + Dirt3 Dock vetefan om de är tvn alltså eller vad.. Spelar på en sådan här http://www.elgiganten.se/product/ljud-b ... -le-40d504" onclick="window.open(this.href);return false;

Batman såg så grymt mkt snyggare ut på xbox 360 när jag lirade det men lirade på projektor då.. Tycker ju dock inte de borde bli pixligare på mindre bildyta som tvn... och de körs i rätt upplösning osv.. Får testa koppla in ps3an t projjen helt enkelt o se om de är nån skillnad..
 #8698  by HVQ

Inga konstiga autoinställningar som TVn gör och som fuckar upp bilden då?
 #8707  by ManiaC

Har stängt av alla inställningar och visst blir bättre men fortfarande lite ps2 känsla över det^^ Testade på projektorn blir det mkt bättre på mkt större yta.. Aja blir kanske inte bättre på billiga tvapparater..

Till topic: Fick hem Nfs hot pursuit till ps3an idag..
 #9195  by HVQ

Man vill ju inte vara utan spel den dagen spelsuget slår till ;)
 #9206  by lindholm

tycker illm borde visa sin (gissar jag) tyngsta sega pryl den senaste tiden... Vill ju se så min gamla kärlek får vad hon behöver ;)
 #9213  by HVQ

Blev inget kul till sega på Retro Gathering :( men Gradius och Salamander till NES fick följa med hem iaf :)
 #9217  by HVQ

Har aldrig varit på RG innan så har bara RSM att jämföra med. Tyckte det var helt ok, intressantast var föreläsning från en producent av Battlefield från Dice. Alltid kul att kolla i loppisen och hälsa på folk även om jag inte direkt hittade något (förutom nes sepelen då), känns som att möjligheten att göra fynd där är dock extremt liten. Men är ju alltid trevligt att göra en liten dags utflykt och träffa lite nytt folk :)
 #9332  by Tronin

Här har ni henne:

Inte den fagraste i landet. Men inom kort är hon full med kassetter och så ska jag ta bort klisterresterna där dekalen har suttit, sen är hon i topptrim. Sen får jag klura på om jag sätter något svart där dekalen trillat port.

Edit: Just det, jag måste rota fram ett verktyg så att jag kan öppna upp henne också :roll:
 #9368  by Tronin

Då har man skaffat sig två kopior av följande spel

En för bokhyllan och en till M82an. Sug på den, Lindholm! ;)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 70