Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #8221  by segafreaks

Anledningen är för att vi har så lite plats hemma just nu.
Allt nytt som kommer hem har vi ingen plats till. Ligger på ett bord i rummet:D
 #8229  by HVQ

[thumbup] nice, ett sånt där mario-album hade man själv en gång i tiden. fick ju aldrig ihop alla bilder till den. Motorsågen är riktigt fet den också, har ni både PS2 och Gamecube versionerna nu?
 #8376  by ManiaC

Hehe det ser ut att vara en microsoft 3.0 (mest använda gaming musen typ inom cs) Hade den i alldeles för många år, bytte ut min nyligen^^

Fint med ps3, Vart sugen på skaffa en ps3 konsol ett tag nu... Vill helst ha en 60gb bakåtkompatibel känner jag.. men dem nya känns pålitligare :)
 #8377  by HVQ

nice, hade ingen aning om att Darksiders 2 redan kommit. Blir ett givet köp men kanske väntar tills det går ner lite i pris, har ingen tid att spela nu ändå.
 #8441  by ManiaC

Fick du med sladdar och allt helt fungerade för 500kr? är de också den bakåtkompatibla eller senare?

Jag drog på mig lite nya leksaker från elgiganten ist som sagt^^ Jag är egentligen mer av en Xbox dude men ps3 föredras när man vill ha racing setup :)
IMG_0219.JPG
IMG_0219.JPG (361.89 KiB) Viewed 13419 times
 #8444  by Tompika

Fick med samtliga sladdar och jag testkörde konsolen med spel och filmer. De är 80gb, så nej de är inte 60gb deluxe. Men jag måste erkänna att ps2 kompatibiliteten är överskattad, har använt den på min egna 60gb kanske 2 gånger på 2 år. För mig är ps1 stödet det som är väsentligt.

Nice inköp, nu vet vi vem som är tät här på forumet :twisted:
 #8462  by ManiaC

Mja jag har aldrig varit ett volvo fan hehe.. Däremot lirade jag väldigt mycket gran turismo på playstation 1.. Det första och en del gt2.. Riktig gt faanboy i början men sen avtog det.. Jag gillar ettan mest.. Men nu är det dags o ge dem senare en chans,, Gissar på de blir mkt roligare nu när ja slipper spela med kontroll, spec ps3 kontrooll^^

Fast ps3an ska tydligen installera 17 updateringar i en evighet nu när jag satte i GT5 skivan :(
 #8463  by Tompika

ja updates på ps3an är löjligt, å spel ska installeras....
De e fasiken inte mkt till tv-spelskonsol i den bemärkelsen vi är vana vid. Känns mer som en dator. Volvo fan? hehe å jag som enbart körde gt4 för att 245 fanns :twisted:
 #8464  by ManiaC

Hehe jaa.. ps3 store var inget att hurra för heller,, många spel går ju inte ens köpa där utan bara addons, paket till själva spelen.. väldigt klent rent generellt... Först nu när jag har en ps3 så förstår jag varför jag fick betala för xbox live :)

E: känner vi kommer liiite [OT] dock :mrgreen:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 70