Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #8071  by Mickenes

Har börjat att köpa på mig lite spel nu igen.

MD:
Alien soldier (Kan tänka mig att byta detta emot något spel till MCD. Komplett i mycket fint skick ;) )
Flink

MCD:
Starwars rebel assault
Wrestling

MS:
Donald duck
Transrobot
 #8225  by Mulleboy

Köpte denna på Sjöbo marknad för 50 kr, har aldrig sett denna kassett innan :D Rätt roliga spel får jag säga, suttit och spelat dom hela dagen idag :-).
Attachments:
asd.jpg
asd.jpg (201.08 KiB) Viewed 11329 times
 #8227  by Tronin

Trevligt. Inget fyndpris, men ändå helt okej. Spelet dyker inte upp särskilt ofta, så kan vara som så att det skulle springa iväg en bit ändå om det skulle komma upp på Tradera idag.
 #8231  by HVQ

hittar man ett MD spel "in the wild" till vettigt pris måste man ju såklart köpa det ;)
 #8235  by stattin

BTW.. det är väl nån här inne som är fan till Fantastic Dizzy, åtminstone har han som avatar.

Japp. Du tänker på Otherworld.

Äh det är lungt :P
Last edited by stattin on 11 Aug 2012, 10:27, edited 4 times in total.
 #8287  by Mulleboy

Jo, det känns extra kul att hitta på en marknad eller loppis, precis som när man var liten. Tradera är så överexploaterat eller vad man ska säga. :-)

Får säga att Cosmic Spacehead var det bästa av dom, lite monkey island över det :D
 #8354  by Zebbe

Image

Vann denna på Tradera för ett par dagar sedan. Verkar vara ett OK spel.
 #8364  by Zebbe

Jag bjöd på några till, men de flesta gick för dyrt eller hade för dåligt skick.
 #8378  by Mulleboy

Mina 2 senaste tradera fynd :-)

Psycho Pinball, hyrde jag alltid som barn och spelade , spelade ,spelade, underbart!! bästa pinball spelet någonsin på tv-spel.

Soleil, helt omöjligt att hitta "billigt" :P Men detta exet är nästan helt oanvänt, helt perfekt skick, hittade en köp nu på tradera för 350 kr :-). Omöjligt att hitta under 400 kr annars tycker jag.
Attachments:
1.jpg
1.jpg (192.53 KiB) Viewed 11235 times
 #8379  by Tronin

Ja, Soleil var ett bra köp. Gått några stycken för över 400 kr på kort tid. Hade jag velat ha spelet hade jag dock plockat det tidigare då jag misstänkte att folk väntade ut JoelAs auktion ;)
 #8382  by HVQ

[thumbup]
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 107