Forumet för dig som älskar Sega! 

• Värderingstråden (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #6968  by AlmostOriginal

http://www.ebay.co.uk/csc/i.html?_nkw=s ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.co.uk/csc/i.html?LH_Com ... op=3&_sc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
 #6973  by Mickenes

Kolla PM!
Hrossharsgrani wrote:Jo, här är bild:
Image

Tjackade de för 30 kr st för typ 10 år sedan. Ska rensa lite dubletter och det känns väl onödigt att ha 5 Silpheed.
 #7140  by lindholm

Hur mycket måste man punga ut för en boxad Master system i ok skick?

Finns väll en uppsjö av olika modeller så ett ca pris på nån av de vanligaste är jag ute efter.
 #7146  by lindholm

ok, tack [thumbup]
 #7148  by Tronin

Fast när det gäller konsoler ligger Game-World lägre än vad de brukar gå iom den höga fraktkostnaden.
 #7164  by Janone

Skulle vilja påstå att boxade standard maskiner i gott skick borde ligga på 400kr ungefär.
Sen mer om det är olika utgåvor eller bundles. Skulle verkligen vilja ha den med glasögonen, har ju glasögonen i en separat box men jag gillar bundles! :)
 #7525  by Tronin

Vad ligger priserna på för ett komplett Space Adventure Cobra och en MegaCD1 med rätt sladdar som funkar i våra uttag?
 #7526  by Janone

Förstår inte riktigt vad du menar? :P

Mcd1 - pal med standard plugg?
Bara Mcdn med strmsladd : 300:-
Md+mcd med strömsladdar och en kontroll : 500:-
Cobra vet jag tyvärr inte. :/
 #7527  by Tronin

Menade det första alternativet. Krånglade till frågan lite då jag inte orkar köpa från ett Pal-land där strömsladden inte funkar här utan adapter.
 #7539  by HVQ

space adventure är ett av de dyrare spelen till mcd och nästan lättare att hitta ett nytt än ett beg. runt 1000-lappen kan man nog få räkna med.
 #8058  by segafreaks

Hej på er.

Är det billigt att köpa Tintin i Tibet (NYTT) för 199kr?
Last edited by Tronin on 15 Jul 2012, 21:13, edited 1 time in total. Reason: Flyttad från tråden FRÅGESTUND
 #8061  by HVQ

Vilket språk är det på fodralet? tycker nog att det är ett helt ok pris men engelska versionen är ju att föredra :)
 #8141  by lindholm

Tjo, har lite funderingar ang värdet på ett par spel, endast kassetter det gäller

Road Rage 1
Road Rage 2
Road Rage 3
Subturania
Rocket night

Och en annan fråga, finns dessa på någon multicart eller pirat kassett för billigare peng?
 #8142  by Zebbe

Road Rash 1 och 2 fick jag kompletta för en tjuga styck, så bara kassetterna kostar nog inte många korvören :P.
 #8146  by lindholm

ok, du råkar inte ha dubbletter av dem då? En polare e sjukt sugen på ovanstående spel (själv vill jag bara ha kompletta...)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16