Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #6602  by Tompika

Detta anlände igår, va dock för trött att öppna efter 2 timmars städning, så de blev julklappsöppning nu på morgonen istället :roll:
Attachments:
CIMG5032.JPG
CIMG5032.JPG (180.5 KiB) Viewed 11188 times
CIMG5034.JPG
CIMG5034.JPG (218.21 KiB) Viewed 11188 times
 #7165  by Otherworld

En månad sedan senaste inlägget i denna tråden. Inhandlas dåligt med spel just nu verkar det som :P

Men jag fick post i fredags! :)

Image

Ännu ett MCD spel i stort fodral. I perfekt skick :) Älskar verkligen dom stora fodralen. Vad ni andra än säger :P
 #7170  by Janone

Vad säger reglerna? Måste man posta med bilder eller kan man posta ren text också?

Bytte till mig ett
"Master system Plus" set igår i grymt skick
med följande spel:
Fantasy zone
Donald Duck the lucky dime caper
Land of illusion
Zillion 2
Global gladiators
Cheese cat astrophe
choplifter
Captain silver
Alex Kidd in miracle world
Aztec adventure
Wonder boy III the dragons trap
Alex Kidd in shinobi world
Klax
The ottifants
Dynamite dux
alla utom två kompletta, blev en hel del dubbletter där.
fick ett Zoop till Md på köpet också. :P
 #7177  by Janone

Stal också en Sonic mugg igår kväll, eller min åsikt är att jag räddade den till ett bättre öde. :P

Den är stiligt Sonic blå med Sonic logga och karaktärer från Sonic The hedgehog (spelet till ps3/360) och delades ut till journalister som promomaterial vid release. Den tidigare ägaren och tillika min vän Toby använde den som diskmedelsbehållare (:O) när jag såg det så diskade jag den och använde den som groggmugg hela kvällen och när kvällan övergått till natt och natten övergått till tidig morgon så valde jag att lägga beslag på den. :D Toby ska få en ny mugg av mig.
 #7324  by Tronin

Idag ringde det på dörren och in kom ett efterlängtat Carry Case :)
Attachments:
carry.jpg
carry.jpg (478.08 KiB) Viewed 11097 times
 #7342  by Janone

Kom över en Blaze Sega Mega Drive enhet. Har inga förhoppningar "whatsoever" på den. :P
Attachments:
blaze.jpg
blaze.jpg (83.28 KiB) Viewed 11085 times
 #7344  by Janone

Alex kidd
Alien Storm
Altered Beast
Arrow Flash
Bonzana Bros
Solumns
crackdown
Decap attack
Eswat city under siege
Fatal Labyrinth
Flicky
Golden Axe
Shadow Dancer
Sonic & Knuckles
 #7361  by Janone

Bara läst recensioner och sett en del på youtube men de har inte varit nådiga i alla fall. :) Tror maskinen är skräp men vad tusan liksom! Billig och det står Sega på den!
 #7410  by lindholm

jag köpte en sån för längesedan. Tycker de inbyggda funkar fint om man byter till orginal handkontroller (samma interface) dock suger den ap-pung när man kör andra spel i den, det hackar, det blir fel färger, den reagerar inte i tid, det blir grafikfel... Men som sagt funkar fint med de inbyggda (dock inte spelat så mycket på min)
 #7414  by Janone

Fick hem min Sega Mega Jet idag, tyvärr så var den så värdelöst packad att boxen var trash, kontaktade säljaren och han skulle skicka mig en ny box. Hur nu det går till. :)
Så ledsen Janone :( blev omgående glad Janone! :)
 #7438  by Janone

Idag hämtar jag en svart gynnare och om ett par dagar borde en vit gynnare landa här hemma också. :)
Clone fast med originaldelar...Gissa vad! :)
 #7453  by Janone

Ingen som vågar sig på en gissning?
Den finns i vitt och svart precis som Ikaruga! ;) Se om jag slänger upp bilder i kväll annars!
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 107