Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #6361  by Tronin

Åja, 310 kr är inte så farligt om du jämför med att den gått för en bra bit över 400 de två senaste gångerna den varit uppe. ManiaC pröjsade 459 kr förra gången ;)
 #6370  by Tompika

Ja när man ser på köpet ur den vinkeln så är kanske inte 310kr mkt, men endast för något år sen så gick inte md spelen mer än max 200kr. Nu verkar en massa titlar stiga bra över de beloppet. Happ det är tur att man inte börjat samla på md spel nu, utan endast har ett fåtal titlar kvar i sikte.
 #6436  by Tompika

Detta anlände idag från Mr Möller, som vanligt så är man supernöjd. 167kr+frakt vann jag rubbet för.

- Dreamcast Arcade Stick
- Sega Mega Drive Arcade Stick
- Sega Master system Arcade Stick x2
- Sega Mega Drive Master System Converter

edit: en mad catz ljuspistol till DC inkluderades i det angivna priset, men glömde fota den :roll:
Attachments:
CIMG5011.JPG
CIMG5011.JPG (497.7 KiB) Viewed 12609 times
Last edited by Tompika on 09 Apr 2012, 22:15, edited 1 time in total.
 #6520  by bobnimbe

Här tippar jag lite på kanten med ett MSX2 disk-spel men fan:

Image

Köpte som nämnt Sega Mark 3 versionen utan figur men då det är samma i den här versionen kan jag _typ_ kalla DET komplett! ;)

Nu ska jag bara komma över den andra metallfiguren och promo-affishen.

Kartan i den här versionen var lätt den bästa tygkarta jag någonsin fått med i ett spel. Slår till och med de gamla ULTIMA-kartorna till PC. En riktig tjock duk med stygn och allt. Får Japanska Sega Mark 3 versionen att skämmas. Kul att se originalillustrationerna med den rätta layouten på kartan oxå :)
 #6528  by HVQ

Den japanska artworken sjukt mycket snyggare än den europeiska (som vanligt) [thumbup]
 #6532  by Tronin

Lite mer naket än vad som skulle tillåtas här, iaf på den tiden :roll:

Snyggt med en karta i tyg. Antar att den är bra mkt mer hållbar än ex. Zelda-kartan som var i papper.
 #6540  by HVQ

Nice, grymt bra spel det där. Hatar dock vattenbanan.
 #6560  by ManiaC

Då ja inte haft tid till göra video just nu & inköpen börjar bli en hög så slänger jag in bilder denna gång till en början :) Denna gång blev det många titlar som jag faktiskt VILL HA & spela :) quarterback club 96 var inplastat o såldes som nytt men inte vet jag, blev spel äns inplastade från början? :S
IMG_0003.JPG
IMG_0003.JPG (151.08 KiB) Viewed 12517 times
IMG_0004.JPG
IMG_0004.JPG (177.61 KiB) Viewed 12517 times
Nu ska ja snart dra & jobba..
 #6561  by NGF

Hulk och Spiderman&X-men, där har du två fantastiska soundtrack att träna till :mrgreen:
 #6595  by PeT

Fick hem ett komplett Theme park och ett boxat Ghouls n ghost till MD tidigare i veckan
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 107