Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #5149  by HVQ

Köpte Gears of War på gamestop. De hade även utförsäljning på PS2 spel så ska ta en sväng dit i morgon igen o se om det gömmer sig några guldkorn i ställen.
 #5236  by Rotmosträdet

Inte mina inköp men vet ni vem killen är? En del seriös godbitar.

http://megadrivecollection.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
 #5237  by NGF

Bjud in till forumet, kanske personen redan är här och vill vara anonym :P
 #5824  by HVQ

[thumbup] kul att se era videos!
 #5895  by HVQ

Imorgon händer det!
Mass Effect 3

#5907  by HVQ

Blev så klart Mass Effect 3 inköp idag. Väntar bara på att spelet ska installera sen blir det att gräva ner sig. Som sig bör har jag också tagit ledigt imorgon :P :)
 #6203  by CyanideBreath

Har nyligen köpt hem Mass Effect 3 och Sonic Generations, vilket var på tiden. Jag har velat spela det sistnämnda väldigt länge nu. Får bli en spelkväll någon gång i veckan (:
 #6218  by HVQ

CyanideBreath wrote: Mass Effect 3
[thumbup]
 #6220  by Janone

Jag gillar Sonic generations, det närmaste vi kommer ett riktigt Sonic 4 (nej jag räknar inte dlc spelet då det suger), visst det är inte perfekt men ändå.
 #6332  by Tompika

Detta vann man för 160kr, får väl ses som ett litet fynd, dock är konsolen brickad, men de ska väl gå att lösa med lite tålamod...

En liten kul notis, fick med kvitto på enheten, kostade i England år 2006, 199 pund.
Attachments:
141062622_1.jpg
141062622_1.jpg (77.06 KiB) Viewed 13537 times
 #6334  by Janone

Är det Simpsons bundlen? Tror den har Homer på luckan för umd diskar om det är den.
 #6340  by Tompika

Det stämmer mycket riktigt att de är simpson bundle utgåvan, dock ser den identisk ut med den svarta originalutgåvan, med skillnaden av färgen på skalet & knappar, dvs finns ingen homer /simpson logga på enheten bak till utan står endast psp.
Last edited by Tompika on 05 Apr 2012, 13:22, edited 1 time in total.
 #6341  by Janone

Ah okey, hade för mig att det var Homer på baksidan precis som det är saker på umd luckan på Star wars och god of war utgåvorna. :P Aja. :) Man kan inte minnas allt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 70