Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #5289  by stattin

NGF wrote:Hehe ja lycka till, kompisar som vill prova äldre spel växer inte på träd :P De suckar och tjatar om sitt Counterstrike och Fifa12 :lol:

Vad har du för 4-spelaradapter?
Nja när jag tänker efter så har jag tre tjejkompisar som gärnar spelar lite sega då och då samt 4 killkompisar som också kan tänka sig att spela ibland, men det är ju kanske det som är fördelen med att bo på en liten ort... eller byhåla. :)
 #5291  by HVQ

:o Här skulle det bli svårt att bara skramla fram tillräckligt med polare bara för att köra 4-player. Nya spel däremot lär det inte vara några problem med :|
 #5295  by NGF

Samma här, du får dela med dig av dina retrovänner stattin :P
 #5540  by ManiaC

Vrider väl om bilden av mig nu... känner mig lite bakom flötet när man ska tänka på vad man ska säga, engelska.......

Detta kändes obekvämt som säkert märks!!! Men bjuder väl på det. blev lite låg volym i slutet.
Aja here it is, Första gången på rätt sida av kameran....

Och för er som föredrar bilder på inköpen -
IMG_0689.JPG
IMG_0689.JPG (143.53 KiB) Viewed 12756 times
IMG_0690.JPG
IMG_0690.JPG (145.46 KiB) Viewed 12756 times
 #5544  by NGF

Bra video! 8-) Nu vill vi se en samlingsvideo där du filmar alla hyllor och plockar fram dina topp tio spel.
 #5600  by HVQ

riktigt bra video ManiaC och fina spel [thumbup]
 #5678  by HVQ

fick hem mina asian spel, leveransen gick toksnabbt :)
DSC00203.jpg
DSC00203.jpg (612.85 KiB) Viewed 12712 times
 #5681  by HVQ

nja var ett lager bubbelplast. men inga skador på spelen :)
 #5779  by ManiaC

NGF wrote:Nu vill vi se en samlingsvideo där du filmar alla hyllor och plockar fram dina topp tio spel.
Nje jag känner inte att jag kan ge tillräckligt många spel rättvisa då det är så mycket som jag inte har spelat alls eller gett för lite tid.. Köper mkt, spelar lite & förväntar mig att finna många underdogs vara roande när jag tar tag i dem en vacker dag! :)
 #5887  by HVQ

fina spel som alltid [thumbup] gillar ditt nya intro också.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 107