Forumet för dig som älskar Sega! 

• Förslag på förbättringar och allmänna synpunkter

• Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #5216  by HVQ

är det bara jag som tycker eller har forumet varit aningen segt den här veckan?
 #5229  by HVQ

Ja nu flyter det hur smidigt som helst :|
 #5313  by NGF

Skulle man kunna ha en direktlänk till medlemmens presentation typ brevid PM- och Profilknapparna?
 #6631  by Tronin

Jag kan tycka att det vore bra att ha det som så att när du får ett PM, går in i inkorgen och går tillbaka till index utan att ha läst meddelandet, att det står att du har ett oläst meddelande. Som det är nu så får du endast påminnelse om att du har ett PM de gånger du har fått ett nytt. Drygt om man glömmer bort ett PM för att man har varit inne i inkorgen men inte hunnit läsa det :(
 #6659  by lindholm

Vad sägs om en tråd under SEGA sektionen som rör deras arkadspel? Personligen tycker jag det absolut bästa med sega är deras arkadspel/system
 #7182  by Tronin

Bumpar den här tråden med att säga att jag håller med NGF. Jag tycker det vore bra att ha direktlänk både till presentationstråd och omdömestråd antingen nere vid PM-ikonen eller under sin avatar (så som på NESdb).
 #7183  by Tronin

Ja, jag har inget bättre för mig än att bumpa gamla trådar :P

Glömde du bort att hitta en lösning, eller jag jag bara missat den? ^^
 #7193  by HVQ

Finns ju fina om man använder det vita temat. Kanske går att ta de ikonerna och byta färg på dem (sonic ikonerna vore fint om de följde med till det mörka temat också, de är grymt snygga ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12