Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #5157  by Rotmosträdet

Slog till på en fin-variant idag. Har bara sett det för mer än det dubbla innan... :P

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0676693744" onclick="window.open(this.href);return false;
 #5158  by HVQ

hade ingen aning om att det fanns en italiensk variant av den [thumbup]
 #5167  by Zebbe

Köpte Brutal: Paws of Fury, Star Wars: Rebel Assault och Jaguar XJ220 till Mega-CD av en fellow Segalover på Gamers Meetup i förrgår :).
 #5168  by nissling

Det var väl Janone?

Jag köpte följande på Gamermeetup av honom också.

Silpheed (Mcd)
Båda Neon Genesis Evangelion-spelen (Saturn)
Samt en arkadsticka till MD.
 #5185  by stattin

Och jag kunde inte hålla mig, slog till på ett Dungeon Explorer till mega cd.
Spelfyndet.
Dyrt.
Hoppas det kommer hem idag.

Fast en kväll på krogen är dyrare ;) jag får tänka så :)
 #5189  by HVQ

[thumbup] Trevligt, var det nytt också?
 #5209  by stattin

Ja om man ska tro spelfyndet så, dök dock inte upp idag. Men jag la beställning i torsdags.. hmm
 #5210  by stattin

Ja om man ska tro spelfyndet så, dök dock inte upp idag. Men jag la beställning i torsdags.. hmm
 #5273  by HVQ

[thumbup]
 #5281  by NGF

Jag håller med men jag försöker köpa spel som inte är inplastade då, de inplastade jag har öppnar jag aldrig.
 #5283  by stattin

Beror på vilket spel det är.. och pris. Men just det här köpte jag i spelsyfte. Men jag satt och vela några timmar, öpnna.. öppna inte.. öppna. Det fick bli öppna. Nu ska jag bara hitta 3 kompisar som vill prova 4 player läge också.
 #5284  by NGF

Hehe ja lycka till, kompisar som vill prova äldre spel växer inte på träd :P De suckar och tjatar om sitt Counterstrike och Fifa12 :lol:

Vad har du för 4-spelaradapter?
 #5286  by NGF

Vilka spel har du testat med den? Några spel som inte fungerade?
Tror jag har en likadan någonstans.. :roll:
 #5287  by stattin

Förutom DX ovan så har jag bara mega bomberman som man kan vara 4 spelare på och till det spelet går det bra.

Inte precis så att jag plockar fram den när man bara ska köra två.

Jag kolla en snabbis i instruktionen för adaptern.. som står på svenska.. jaja, där står det att man kan behöva koppla på olika sett beroende på vilket spel man ska spela.

Men vi blir lite [OT] här kanske!
 #5288  by NGF

Ja, någon mod får gärna flytta detta till tråden jag skapade angående 4p adaptrar :P
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 107