Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #4743  by HVQ

bra pris absolut. vilket påminner mig om att jag ska kolla tradera lite oftare :D
 #4746  by Mickenes

Maniac: Earth var en av titlarna som gjorde så jag fick upp intresset för Mega cd:n igen. Har inte heller glömt bort mitt Mega drive som jag kommer att köpa i dagarna (ifall du fortfarande har kvar det)

Otherworld: Det var nästan sex dagar kvar. Men jag fick honom att sätta ett köp nu pris på det. Han undrade ifall jag gick med på 120kr. Var inte mycket att tveka på där.

Om det är någon som är sugen så såg jag att han bla har Sonic Cd för 100 riksdaler.
 #4817  by HVQ

nice [thumbup] street skater nötte man rätt hårt.
 #4818  by NGF

Roligt med video som alltid! [thumbup]

Men ps1 och snes? Vad har hänt med dig? :roll: ;)
 #4887  by Otherworld

Har inte uppdaterat på ett tag med mina inköp. Har varit slö :P Men Januaris inköp kommer här iaf! :)

Image

Image

Image

Och lite olika varianter :)

Image
 #4894  by HVQ

en hel del som sagt [thumbup] satsar du på en komplett SMS samling nu också otherworld?
 #5032  by Otherworld

:)

Image

Image

Mitt första Mega CD spel med stort fodral. Aldrig sett en av dess förut i verkligheten, jädra vad tjocka dom var! Skit coola. Önskar alla Mega CD fodral var i det formatet.
 #5034  by HVQ

hehe kris kross lyssnade jag på en gång i tiden, vad går spelet ut på?

Var glad att det är vanliga dubbelcd fodral till de flest MCD spelen. drygt att hitta hela exemplar till de där höga när de går sönder lätt.
 #5035  by Rotmosträdet

De stora boxarna är ju sämre än PAL Saturn & Pal Dreamcast tillsammans... Sämst ever.

Kriss Kross är väl som de andra "make my video". Mixa en video typ...
 #5039  by HVQ

hmm är de där fodralen samma som amerikanska saturn?
 #5041  by Zebbe

De är samma som de senare Sega CD-boxarna. Jag tycker inte om dom. Typ alla mina har krajjat i frakten.
 #5044  by Rotmosträdet

Jupp, jag tror de är indentiska de 3.

Saturn USA
Sega CD USA
Mega-CD PAL (stora boxarna)

Någon som kan motbevisa?

Jag har 3 tomma i fint skick, men jag säljer dem inte billigt. :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 107