Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #4414  by Mickenes

Fick några spel i början på veckan.

Night trap MCD
Afterburner 3 Mcd
Quackshot MD
Tiny Toons Buster's Hidden Treasure MD
 #4420  by HVQ

Fint [thumbup] Quackshot var lite av en favorit när man var pöjk, hade det dock inte själv.
 #4423  by HVQ

Kom idag, helt nytt också. Ska bli kul att testa har hört både gott och ont om GA3 :?
DSC00176.jpg
DSC00176.jpg (683.58 KiB) Viewed 12547 times
 #4429  by Mickenes

HVQ wrote:Fint [thumbup] Quackshot var lite av en favorit när man var pöjk, hade det dock inte själv.

Quackshot är ett trevligt spel (ska försöka införskaffa mig alla Disney spel till MD/MCD). Synd att spelet inte har någon sparfunktion/lösenord. Eller har jag missat något? :ugeek:
 #4431  by Zebbe

Det går att spela igenom på en-två timmar, så det ska inte behövas :).

Inget fel på Golden Axe III-omslaget förresten. Jag har samma frilla som krigaren ^^.
 #4435  by Zebbe

Inte idag, kanske en annan dag ^^.
 #4636  by NGF

Har man pengar så har man och då ska de spenderas! [thumbup]
Måste kännas bra att få ett så stort paket 8-)

Hur kommer det sig att det bara är jag som måste gå och hämta mina paket, 10 mins gångväg :evil:
 #4639  by NGF

Ja gameworld och alla andra paket i allmänhet, det är väl för att jag bor på en större tätort :roll: Det riktigt retliga är att jag har 1 minuts gångväg till centrumet där det finns post men pga mitt postnummer så får jag hämta allt i en icabutik istället, 10 minuters extra gångväg..
 #4642  by HVQ

rejält paket det där :) måste blivit en fet boost på vägen mot den kompletta samlingen.
 #4677  by HVQ

[thumbup] ett av de ovanligare spelen.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 107