Forumet för dig som älskar Sega! 

• Vilket Sonic-spel är bäst?

• Diskussioner om allt som rör SMD
Diskussioner om allt som rör SMD
 #4153  by Tronin

Sonic har medverkat i otaliga spel, så jag hoppas ni har överseende med att alla inte kom med i omrösningen. Jag valde att prioritera de som kom till stationära konsoler, så varken Game Gear-, Game Boy-, Nintendo DS- eller PSP-spelen kom med. Sonic ska trots allt spelas på en stationär konsol, och då helst Sega Mega Drive ;) Men sedan finns det en del spin-offer och liknande spel som är borträknade.

Omröstningen består av 20 spel och varje medlem får två röster. Så sätt fart och rösta nu! :mrgreen:

E: Känner mig lite dålig som bara har spelat ett Sonic-spel när jag upptäckte hur jävla många det var :P
 #4158  by Janone

Eller så struntar du i omröstningen! Känns som en smartare lösning. Man får väl argumentera för sin sak istället!
 #4160  by Tronin

Nu fungerar den nya tråden med omröstning och allt. Så jag tycker ManiaC låser den här och så hänvisar vi till den nya tråden för diskussion om vilket Sonic-spel som är bäst :) Tråden hittar man här: http://www.segalovers.se/viewtopic.php?f=8&t=1075

E: Lås tråd! Den här var ändå från början till för mig för att få reda på om jag skulle köpa Sonic 2, 3 och S&K. Jag tycker mig ha fått den respons jag behövde för att bestämma mig för att köpa dom ^^