Maniac: Fast 11krs annonsen är sanning med viss modifikation då frakten kostar så mycket. Men visst, du får en SEGA konsoll mycket billigare än en Nintendo.
Jag röstade på SMS:en mest för att det är min favorit och det är egentligen en dålig anledning med tanke på frågan
Men i Kung Nintendo landet Sverige så känns det som om SMS:en helt klart var underskattad med tanke på att den var teknisk överlägsen, billigare och spelkvalitén med tanke på att den saknade 3rd party support ända tills MD:n kom och det började dyka upp portar till SMS:en.
Annars om jag inte var så färgad av min kärlek till SMS konsollen, så hade jag nog röstat på Saturn. Kommer aldrig förstå hur SEGA förstörde chanserna att lyckas med något så simpelt som att inte lokalisera och släppa diverse intressanta spel som fanns tillgängliga i Japan? Sedan även att Amerikanska avdelningen verkade kasta in handduken så tidigt.
HVQ: Personligen skulle jag lägga till Enduro Racer, Teddy Boy & Kenseiden på den listan. Men det är högst personliga val och inte så objektiva