Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #33476  by GoryGlory

Jag köpte ett amerikanskt Super Nintendospel

Road Runner's Death Valley Rally
SNS-DV-USA - NTSC Version
Lös Spelkassett

Image

Spelet kostade 99 kronor fast pris med fri frakt på Tradera och spelet fungerar i min Super Retro Trio 3 klonkonsol
 #33500  by Worebit

Har typ köpstopp men fick den här av Greenzki som jag alltid önskat sen jag var liten parvel :D
Attachments:
IMG_20180706_103837.jpg
IMG_20180706_103837.jpg (738.11 KiB) Viewed 14910 times
 #33511  by Gnaarkill

AlmostOriginal wrote:
Väntan är äntligen över :D :cry: Sista exemplaret [thumbup]
Grattis AO! :D

Spelade på en SNES mini för första gången hos en polare i helgen, kul faktiskt! Blev lite sugen på att skaffa en själv. Verkar ju vara väldigt lätt att lägga in fler spel på den om man skulle vilja det :)
Meeen, jag vet inte... det är ju Nintendon't 8-)

Worebit >> Fett med Blackhawk! Kom ihåg att det var ett sånt spel jag stod och drägglade framför men aldrig spelade. Har en väldigt förskönad bild av det spelet utan att ens ha spelat det. Det verkar dock sjukt coolt! :mrgreen:
 #33581  by Otherworld

Lägger det här, är ju spelrelaterat, även om det inte är en spelkonsol. Fast det är det ju, typ, fast inte.

Men jag kunde inte hålla mig och var i söndags och köpte mig en HTC Vive Pro.. [thumbup] VT set.

Dyrt som satan, men redan helt värt det. Fan vad det är coolt, och jag får samma wow känsla varje gång. Har velat testa Beat Saber ända sedan jag såg det första gången, och testade det på NärCon i Linköping nu i helgen, första gången jag testade VR också för den delen. Och wow.
Jag är en sucker för rytm och musikspel överlag, sen plus hela VR upplevelsen med. Helt fantastiskt roligt. Det är fantastiskt och bara vara i VR menyerna. Love it

Testat lite demos på andra spel med, spec Budget Cuts demot, som är helt fantastiskt kul. Det ska köpas snarast.

Image
 #33588  by Gnaarkill

Haha kul OW, grattis till vad som verkar vara ett väldigt lyckat inköp! Märks att du är hype! [thumbup]

Kul när man bara blir sådär "amazed" och snöar helt in på en grej :mrgreen:
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 70