Gnaarkill >>> Tack tack...
Ja convertern är jag riktigt nöjd över, synd att ingen manual var med, men skicket och priset på den var riktigt fin fint...
Svarta Eternal Champions har jag faktiskt själv aldrig sett till salu innan, sett något på ebay, men vid närmare titt så har det alltid varit ett australien ex....
När det kommer till priset på det så måste jag vissa dessa 2 bilder, allt såldes som ett paket i en av dom största tv-spels grupperna på fb, var aktion på paketet, skulle gissa på att jag var ensam om att uppmärksamma Eternal Champions, iaf i den mån att det är ovanligt, medans alla andra mer eller mindre såg nes spelen och sega delen som billigt "skräp" och visst visste man inte om att detta ex av Eternal Champions är ovanligt så får jag ju lov att hålla med lite om det, resten var/är det ju inge större värde på....Slutsumman av paketet blev 1600kr + frakt, så själva priset på Eternal Champions är ju vad som från 0-1600kr, i min mening så betala jag ca 1200 för nes spelen och 400 för sega delen i och med att det var ju nes spelen folk var ute efter medans jag själv enbart var ute efter Eternal Champions....