Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #31849  by carlsson

Inga bilder, men jag kom hem från RSM med ett boxat Lotus Turbo Challenge till Mega Drive för att ersätta det exemplar jag sålde härom året. Eller om det var RECS jag sålde så detta inte är exakt samma spel, minns inte riktigt. Trooper släppte i alla fall spelet åt mig för en femtiolapp i slutet av dagen.

Med tanke på att jag nästan aldrig köper något på mässor (max 1-2 objekt per tillfälle) så var det stort.
 #31879  by Otherworld

Mycket fina köp Gnaarkill! :D

Jag har varit lat och inte hunnit ladda upp vad jag köpte på RSM, men blev MD för hela slanten iaf [thumbup]

Image
 #31888  by Gnaarkill

Tack Otherworld! :D

Tycker inte din hög var så pjåkig heller :)
Gött att du kunde bocka av ett till spel i listan!
Men sen är jag ju svag för varianter, riktigt fina Champions World Class Soccer varianter. På bilden ser det nästan ut som David Hasselhoff på den tyska varianten, haha! Var till och med tvungen att kolla upp om det var han, tyvärr inte :P
Tycker de skulle tagit honom istället :mrgreen:

Sen är ju spelet med Hitler poserandes längst fram bland alla andra galna krigsledare bara humor! Only in Japan ;)
 #31893  by Otherworld

Jo jag är svag för varianter också, så glad jag hittade dessa två med som jag saknade :)

Ett trevligt hyrspel på posten med [thumbup]

Image
 #31920  by Gnaarkill

Lite kuriosa kom på posten idag :mrgreen:

Image

Vad som ser ut att vara ett oanvänt VHS-band med tips till Game Gear spel plus den karaktäristiska 90-tals sega reklamjargongen, typ i stil med kille slår sig själv med död ekorre i huvudet. Allt i ett absurt samarbete med någon amerikansk hotellkedja, tror jag :)
Hittade en youtubevideo av bandet, classy! 8-)

Nåväl, den är snygg och gör sig bra i Game Gear-hyllan i alla fall :mrgreen:

Image
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 107