Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #31453  by Tronin

Är Thunder Force ett hemmabygge? Har bara sett den andra varianten som hyrutgåva tidigare.
 #31455  by HVQ

Kan ha en lös Shinobi III liggandes om du behöver nått stoppa i fodralet :)
 #31459  by CloudMaster

Bra att dom kom fram! [thumbup]

Thunderforce II är inte ett hemmabygge, finns minst två versioner, Otherworlds är nog den tidigaste då den har skumgummi kassetthållare och den vanliga har plastform.
 #31515  by Janone

Plockade upp Dark Wizard (ntsc-us) idag. Blir mitt tjugonde ntsc spel.
Attachments:
IMG_7454.JPG
IMG_7454.JPG (2.46 MiB) Viewed 14875 times
 #31523  by Lirod

Janone wrote:Plockade upp Dark Wizard (ntsc-us) idag. Blir mitt tjugonde ntsc spel.
Hos bampbomp?
 #31583  by Vintervargen

Imageimage hosting

Månadens sega köp....en dyr månad

Men åt den positiva sidan, jag är mer eller mindre näjd med mid PAL-sega samling, nu kan jag köpa vissa amerikanska/japanska spel då och då om jag vill. YAY
 #31584  by Henke

Stickan är grym, fint inköp!
 #31587  by Gnaarkill

Sexigt Vintervargen! [thumbup]
Får man fråga vad du gav för Menacern? Ser ju ut att vara nyskick, typ?
Var nämligen själv inne på att köpa en NIB menacer av en finne på FB men den hann bli såld...
Grattis till fina inköp i alla fall :mrgreen:
 #31589  by Gnaarkill

Inte ett inköp men fick denna av en kompis för ett tag sedan. Lite kul prylar som följde med tidningen, pins, klistermärken och en snygg poster 8-)
Han hittade den i pressbyråns återvinningscontainer. [thumbup]
Image
 #31590  by Vintervargen

Gnaarkill wrote:Sexigt Vintervargen! [thumbup]
Får man fråga vad du gav för Menacern? Ser ju ut att vara nyskick, typ?
Var nämligen själv inne på att köpa en NIB menacer av en finne på FB men den hann bli såld...
Grattis till fina inköp i alla fall :mrgreen:
Jag gav 1000kr, och ja den var splitterny...men jag vara rätt så irriterad då jag köpte den då jag missade en bra deal på ebay där någon sålde en ny menacer för 400kr, men någon annan hann köpa den förre mig.
Jag brukar använda denna sida då jag letar efter spel på nätet https://www.satakore.com/vg-store.php?t ... r&p=41&o=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Divine sealing och arcade stickan köpte jag direkt från japan, bättre då man oftast betalar hälften än vad som begärs på ebay
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 107