Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #30657  by Otherworld

Fy fan vad tråkigt Vintervargen [thumbdown] Hoppas verkligen det löser sig.

Tycker också det verkar väldigt märkligt att han inte svarar på mail. Jag har som jag sagt innan handlat utav honom säkert över 50 gånger de senaste 8 åren eller så, och har alltid funkat bra, FÖRUTOM en gång förra året och en gång tidigare i år, då mina paket aldrig kom fram. Men hade bra kontakt med honom och fick pengarna tillbaka. För många år sedan fick jag ett Sonic 3 i extremt risigt skick, men jag fick ett nytt utav honom utan problem. Jag vet vem han är IRL och är vän med honom på facebook, men känner inte honom, har endast snackat med honom lite sporadiskt genom åren. Vet det har varit mycket drama med honom genom åren, men är inte särskilt insatt i det.

Men tillbaka till topic!

Fick två spel på posten idag [thumbup]

Image
Last edited by Otherworld on 19 Sep 2016, 23:13, edited 1 time in total.
 #30661  by Vintervargen

han har svarat idag, uppenbarligen har tradera uppdaterat deras hemsida så det är fel på lagersaldo på hans webshop. förklarar dock inte skicket på två av spelen....
fortsättning följer
 #30662  by Gnaarkill

Vintervargen >> Hoppas du får nya spel av honom eller i alla fall pengarna tillbaka. Håller tummarna ^^

Otherworld >> Härligt!
Helt underbara layouts på båda de spelen. The Immortal är ju som hämtat från ett Grave Digger album :mrgreen:
Image
 #30685  by Otherworld

Ännu ett hyrspel [thumbup] Jag har redan Phelios som hyr, men detta är i sjukt mycket bättre skick. Inlagan på det jag hade var riktigt trasig.

Image
 #30715  by Gnaarkill

Sexigt Otherworld!

Tänkte bidra med inte fullt lika sexiga titlar men det var ändå vad jag lyckades släpa med mig hem från Retromarknaden i Örebro i helgen :)
Efter lite rengöring kommer nog även de att pass bra in i hyllan, fick äntligen tag i ett par extra PS1-kontroller till ett överkomligt pris. :lol:
Image

Bytte till mig denna också mot några dussinlir från nintendo :mrgreen:
Även denna ska fräschas upp innan användning. Har faktiskt aldrig spelat med arkadstickan förut... ska bli kul att prova :)
Image
 #30727  by Gnaarkill

Otherworld wrote:James Pond II är ett av mina absoluta favorit spel.
Oj då!
Har aldrig spelat det och har alltid trott att det är riktig skit. Men då får jag nog ta och peta in det i MD:n och testa, du brukar ju komma med bra tips Otherworld [thumbup]
 #30752  by Otherworld

Stort trevligt paket hämtat idag! Och med Thunder Force III med fransk manual, så ett stort steg mot målet! [thumbup] tackar HVQ för detta!

Image

(Sorry för konstigt ljus, är hemma hos föräldrarna)
 #30768  by Roland81

Hej!

Här kommer en bild på min senaste loot :) Titlar som är lite kniviga att få tag på tycker jag, mest nöjd är jag över att äntligen ha kommit över ett komplett Time Killers.

Imageupload image free
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 107