Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #30170  by xiaoyangguang

Finns ju skitmycket system som folk knappt hört talas om, så säkert uppemot 30-50 kvar utav dessa. Sedan skulle man vilja börja samla mer på pong kloner då dom är sjukt coola :D
Plus att man småsamlar på retro datorer också haha.. Man har nästan funderat på om man borde tänka på ev retro mobiler/kalkylatorer men det känns ju dock mindre intressant.. fastän dom är besläktade ting..

Lite svårt göra allt på en gång såsom mig lol
 #30207  by lindholm

Idag blev det en Xbox one S 2TB, samt Forza 6
Image
Så efter man hade uppdaterat konsolen, uppdaterat handkontrollen (wtf?!), samt spelet så kunde man äntligen spela lite [thumbup]
 #30211  by lindholm

ja än så länge e jag nöjd, dock har jag ju inte hunnit testa så mycket än. Skön handkontroll iaf.

Andra spel som skall köpas in är Forza horizon 3 och så småningom Forza 5 samt Forza horizon 2.

I princip bara de som intresserar mig för tillfället, dock ingen vidare koll på vad det finns för spel mer än dem... Känns som det mest är sportspel och "springa-runt-och-bli-förvirrad-i-en-3d-värld-spel" som släpps nuförtiden, och de känns inte så lockande...

EDIT: unravel verkar nice, ett pussel-plattformsspel, får nog bli att ladda ner det i morgon. Verkar tyvärr inte finnas på skiva
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 70