Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #29413  by Otherworld

Henke wrote:Aaaahhhh, jag blir stressad av dig Otherworld! :)

54 spel kvar till "komplett" MD-samling, varav iaf en tredjedel verkar vara lättåtkomliga och inte jättedyra titlar... och du går bananas på typ 150 hyrspel?

Fråntaget några halvt omöjliga titlar hade du nästan varit klar med huvudsamlingen om du fokuserat.

Haha, ja jag vet, makes no sense :P Men jag gillar jakten, menar. Vad ska jag göra när jag väl har en komplett samling? :P

Väldigt lågt med inköp senaste tiden, dessa kom för två veckor sedan.

Club Soccer har en A4 manual på svenska, köpte den för den var så billig så den var nästan gratis och det var lite intressant :)

Image
 #29481  by Cowabunga

Fick hem denna vackra skylt idag. 8-) Hänger dock bara uppe på en tillfällig plats nu. Den ska in i ett Segaprytt vitrinskåp är tanken, när jag väl hittat ett. [thumbup]
Attachments:
fr_1444_size640.jpg
fr_1444_size640.jpg (76.88 KiB) Viewed 11068 times
 #29482  by martin2988

Sjukt mysig skylt! :D
 #29693  by krille

Beställde ett Sega Master System från japon i förra veckan och fick hem det i går, blir väll att testa efter helgen då det är en morsdags present till frugan sen har jag även köpt spelet spellcaster som hon pratat mycket om som hon spelade som liten men aldrig klarade.
 #29844  by Commando

Vann lite blandat SMS på tradera, inget att hänga i granen kanske.
Bland annat gangster town... jag har ju inte ens en light phaser ännu. Så då fick jag en anledning att jaga rätt på en sån. Erfarenheter?

Vann också spelet Chakan till MD. Såg coolt ut under dom 15 sekunderna jag efterforskade på youtube innan budet lades. Jag har troligen hittat spelet som kommer ge mig en hjärnblödning... ska visst vara svårt och oförlåtande. Helt utan chekpoints...
 #29847  by Commando

AlmostOriginal wrote:Ang light zappern så är den den precis som Nes zappern men lite klumpigare. :?

Jag har hört att dom inte är så träffsäkra längre. Att dom inte klarat tidens tand lika bra som nintendos zapper. Kanske bara är snick snack eller folk som inte har riktigt crt tv:s..
 #30120  by Commando

Kom över Golvellius till SMS (komplett) och Bubble bobble utan manual till SMS. Totalt 550 spänn i en slumpmässigt hittad retro butik. Tyckte det var bra som fan.
Har inte spelat golvellius förut, men det ska ju vara bra säger dom. (?)
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 107