Tjena Segalovers!
Efter en ganska lång frånvaro från samlandet så har äntligen min mega drive samling börjat ta fart igen medans game gearen får ligga och vila lite
Gaddade in den heliga skriften på underarmen i somras och tänkte... "Im gonna go for it, im gonna go for the 538!"
Var nere hos MXS i hans butik Mackapär och Införskaffade Rotmosträdets bibel "Slayer of the big grey box" som är till stor hjälp! Tack för ett utomordentligt jobb med den boken Sol!
Men nu till min fråga. Idag fick jag hem en liten trave spel varav en utav dem var Mega Games I. Vad jag förstår det som så är det versionen som bundlades tillsammans med megorna (Den har ingen streckkod baktill). Med följde 3 vanliga manualer till de 3 spelen. Allt i sin ordning vad jag förstår det som eftersom versionen med streckkod ska ha 3 tunna svartvita manualer?
Men hur i hela helv... tänkte dom att man ska få plats med 3 manualer i boxen? Eller det kanske inte heller var tanken att man skulle eftersom manualerna förmodligen låg i boxen för megan?
Någon som vet hur det ligger till?