Forumet för dig som älskar Sega! 

• Händelser på forumet!

• Frågor och nyheter rörande forumet
Frågor och nyheter rörande forumet
 #2941  by Zebbe

Riktigt snyggt :). Bra jobbat!

För övrigt tycker jag att vi har börjat få ett bra drag på stället. Många poster varje dag, och vi har några stammisar. Vi behöver bara bli flera nu :).
 #2947  by NGF

Hehe trodde jag hade kommit fel först men julpynt är väl aldrig fel? Kanske några snöflingor i bakgrunden också eftersom vi inte får nån snö i år? :(
 #2956  by HVQ

Julstämning på segalovers :)
 #2961  by AlmostOriginal

NGF wrote:Hehe trodde jag hade kommit fel först men julpynt är väl aldrig fel? Kanske några snöflingor i bakgrunden också eftersom vi inte får nån snö i år? :(
Vi har jobbat på det med men vi tyckte detta vart bäst. [thumbup]
 #2965  by Tronin

Riktigt snyggt med den röda färgen (men glömde du inte bort att byta färg på Sök?)! Innan har forumet varit rätt mörkt av sig så helt klart en förbättring som jag hoppas man kommer kunna använda även efter det att julen passerat (med byte av banner ofc).
 #2968  by ManiaC

Mjo lite finslipning skadar aldrig^^ Just att det har varit ganska mörkt har varit ett medvetet val från början då de flesta forum som finns är just det, ljusa.. Så tyckte de skulle sticka ut lite mer. Join the darkside lol ;) Men tanken är att det ska finnas ett ljusare att välja på i framtiden.
 #2970  by Mippy

Gillar färgkombinationerna starkt som det är nu. Snygg logga också, bra jobbat! [thumbup]
 #3202  by NGF

Var det bara jag som hade problem att komma in för en stund sen? SQL fel eller vad det stod..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13