Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #29156  by Otherworld

Ok, är ni redo? :P hämtade ett paket med hyrspel nu precis :D

Image

Image

De allra flesta är i mycket trevligt skick, förutom ett par som är i lite sämre. De flesta har manual, nästan alla har plastformen kvar, är 4 som har skumgummi som sett bättre dagar.
Bild här på hur de flesta ser ut, orkade inte fota alla så, men de flesta ser ut så här :P

Image
 #29165  by GoryGlory

Otherworld >> Vilket härligt inköp med en pappkartong full med fina hyrspel [thumbup]
Jag ser att kartongen innehöll ett flertal Altered Beast [thumbup]

Jag fick ett Segaspel i 40-årspresent av min kompis Rudnert [thumbup]

James Pond 2 - Codename RoboCod - Sega Master System
Komplett spel med spelkassett, box, instick och manual

Image
Last edited by GoryGlory on 14 Mar 2016, 11:19, edited 1 time in total.
 #29179  by GoryGlory

AlmostOriginal >> Javisst var det en fin present, han sade att han hade spelet på Amiga och ville spela det på Master System och han sade till mig att det blev perfekt du som älskar Master System, tack så mycket sade jag och vi spelade spelet på kvällen [thumbup]
 #29240  by Henke

Aaaahhhh, jag blir stressad av dig Otherworld! :)

54 spel kvar till "komplett" MD-samling, varav iaf en tredjedel verkar vara lättåtkomliga och inte jättedyra titlar... och du går bananas på typ 150 hyrspel?

Fråntaget några halvt omöjliga titlar hade du nästan varit klar med huvudsamlingen om du fokuserat.
 #29366  by lindholm

Fick hem ett par SEGA-spel igår :D Efter lött fast några kondningar som var väldigt lösa så funkade de galant (vet ej om spelen funkade innan jag lödde fast dem...)

Puyo puyo 2 & Tanto-R
Image
 #29370  by lindholm

nix, via japandeal (som var samma kväll som senaste playdaten)
 #29376  by lindholm

tack

synd att det tredje SEGA spelet jag köpte (Columns 2) ej kom med i paketet från japan till han som sköter japandeal, så ovisst om jag får hem det eller pengarna tillbaka. (för övrigt samma hårdvara som de två jag fick hem, SEGA SYSTEM C-2, löst baserad på mega drive)
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 107