Tänkte sälja lite Md lir sen, rensa dubbletter.. Hur skickar ni era kompletta md / master system lir? Jag brukar inte sälja så mycket och är ganska lat när det kommer till det så jag har bara gått in på posten & tagit deras Medium bubbelbrev för 45kr när jag postar spel styckvis. Men 45 kr i frakt är högre än dem flesta tar på tradden för ett MD spel. Skickar ni dem som brev? paketerar med vad? Har ingen bubbel eller annat hemma mer än papper/tidningspapper. Visst är MD boxarna väldigt tåliga och man behöver oftast inte oroa sig för dem men bubbel vill man väl ha åtminstonde? =)
På posten.se går det ju även beställa ekonomi bubbelbrev,, 33kr kostar dem vilket är bättre än 45kr förstås men dessa kunde jag inte köpa på posten här utan isåfall beställa via hemsidan och då minst 10st.. Men om någon då köper flera av spelen för samfrakt så kan jag ju inte använda dem iaf så vill inte köpa dem i förväg.^^
På posten.se går det ju även beställa ekonomi bubbelbrev,, 33kr kostar dem vilket är bättre än 45kr förstås men dessa kunde jag inte köpa på posten här utan isåfall beställa via hemsidan och då minst 10st.. Men om någon då köper flera av spelen för samfrakt så kan jag ju inte använda dem iaf så vill inte köpa dem i förväg.^^