Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #28670  by Janone

Det jag inte gillar med den är att den saknar ljusindikator på om den är igång eller inte samt att den saknar DIN-out. Så det gör den typ till en värdelös maskin. :/ Ettan som är mer åttiotals bulkig är snyggare och bättre. :D
 #28671  by lindholm

"Ljusindikator" har jag aldrig sett nyttan med... Inte direkt svårt att sätta in en led om man vill, de ska rgb-moddas (även då jag nästan aldrig kommer användas)

Kort-porten har jag ingen nytta av. Gillar mest att de är så mycket smidigare än v1
 #28681  by lindholm

Gory: köpte två, en med sonic, en med Alex
 #28741  by Otherworld

Post idag! Och nu kanske ni undrar. "Vänta lite. Sålde inte du alla dina 40 plus master system spel för snart två år sedan?" Jo det gjorde jag.. Eftersom jag bestämt mig för att helt koncentrera på MD. Men impulsköpte dessa för dom var billiga. Så ja.. har köpt några MS spel till. Ångrar jag sålde de jag hade faktiskt XD Sålde dom till en polare som samlar på Master System, och jag var hemma hos honom i helgen och fick lust o börja samla på MS igen. Som alltid när jag e hemma hos honom, haha..

Image
 #28759  by Otherworld

Impulsköp på en grupp på facebook. Var 6 timmar kvar och det låg på 10 kr, så jag la 15. Frakten var dyrare än själva spelet XD

Image
 #28819  by Otherworld

;) Pengar är tråkiga i sig själva ändå så, det är det man kan göra med dom som är det intressanta! Sen sålde jag ett PS2 spel förra veckan för mer än hela detta paketet kostade :P
 #28830  by AlmostOriginal

Otherworld wrote:;) Pengar är tråkiga i sig själva ändå så, det är det man kan göra med dom som är det intressanta! Sen sålde jag ett PS2 spel förra veckan för mer än hela detta paketet kostade :P
Singstar disney? ;) :P :lol: :mrgreen:
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 107