Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #26432  by segasonic

Heter hon på mittenomslaget Cutie Suzuki? :P
 #26529  by Janone

För någon vecka sedan köpte jag det här snygga sonic heroes minneskortet på Tradera. Igår utökade jag megacd samlingen med Soulstar som jag plockade upp på Söders skivhandel! :-)
Attachments:
image.jpg
image.jpg (1.62 MiB) Viewed 13210 times
image.jpg
image.jpg (1.82 MiB) Viewed 13210 times
 #26531  by segasonic

Minneskortet är riktigt läckert!
 #26533  by Henke

Janone wrote:Igår utökade jag megacd samlingen med Soulstar som jag plockade upp på Söders skivhandel!
Fint, mitt gamla ex får ett bra hem!
 #27135  by Sonic

Skulle bara visa vad jag köpte för Sega spel på Retrogathering förra helgen :D
Förra mässan kom jag hem med 18 kompletta mega drive spel, denna gången kom jag hem med 2 kompletta och en lös kassett :D Sunset riders är det dyraste spelet jag köpt till mega drive, det kostade 700kr
Från Retrospel.se, Tack för en bra affär!
Attachments:
IMG_6282.jpg
IMG_6282.jpg (2.52 MiB) Viewed 12958 times
 #27139  by Tronin

Sunset Riders är riktigt nice! Inte lika bra som till SNES dock, då mina två favoritkaraktärer plockats bort. Men det är ändå ett måste-spel till Mega Drive.
 #27140  by Sonic

Japp, jag har fattat att det var kul men inte så kul!. Jag och brorsan kör för fullt här hemma :D
Det skulle vara kul och skaffa båda och testa de andra karaktärerna.
 #27142  by ManiaC

Sonic wrote:Sunset riders är det dyraste spelet jag köpt till mega drive, det kostade 700kr
Från Retrospel.se, Tack för en bra affär!
Jag som inte alls samlat eller hållt mig uppdaterad blir lika chockad av varje spel nuförtiden^^ Mitt kompletta Sunset riders såldes början av 2013.. fick 251 kr ^^

Men bra spel ;)
 #27150  by Sonic

Maniac - Hade jag börjat samla då hade man ju haft betydligt fler spel. Jag började samla 2014 då priserna började gå uppåt kändes det som :?

GoryGlory - Japp, det stämmer :D
 #27179  by Janone

Hade visst redan postat Soulstar nåja. Dubbelpost på den men three dirty dwarfs och dungeon master 2 är nya. Inköpta på söders tv-spel och skivhandel. Nu är jag fattig igen. :-(
Attachments:
image.jpg
image.jpg (2.04 MiB) Viewed 12924 times
 #27182  by Henke

Åhh, vad gav du för TDD?
 #27189  by Janone

750kr. Smärtgräns på den men fasen man ser det aldrig och kan man stödja Anton så är det ta mig tusan värt det.
 #27190  by Henke

Ja, det är ju för butikens skull isf. Privat skulle jag aldrig ge mer än en femhundring, även om det innebär att jag aldrig kommer äga spelet igen. Hade det när det begav sig men det blev sålt nån vända för länge sen. Då anade jag inte att det skulle bli ett dyrt spel.
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 107