Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #2512  by HVQ

[thumbup]

fan har ju kommit sjukt många bra spel den här hösten. trist nog har jag inte haft spelsug så har inte köpt ett enda av dem. :oops:
 #2525  by NGF

nissling wrote:Känns som att jag postar de här bilderna på varje forum men är man nybliven arkadägare så är man :lol:
Dags att få tag på ett gäng Mvs'er och likn. :)
Snyggt kab! Får man fråga vad du fick ge för den och ingick det några spel?
 #2670  by nissling

NGF wrote:Får man fråga vad du fick ge för den och ingick det några spel?
Gav 2100 kr för den inklusive MVS-moderkort och två (rätt medelmåttiga) MVS-spel. Inte så farligt imo, har ju plats för kabbet. :)
 #2671  by NGF

nissling wrote:
NGF wrote:Får man fråga vad du fick ge för den och ingick det några spel?
Gav 2100 kr för den inklusive MVS-moderkort och två (rätt medelmåttiga) MVS-spel. Inte så farligt imo, har ju plats för kabbet. :)
Det var ju som hittat! Grattis än en gång till ditt köp, hoppas vi får se fler bilder med skönheten i aktion [thumbup]
 #2914  by ManiaC

Skulle köpa vad jag trodde vara en lös konsol av denna raritet + 10 spel i skyddsfickor.. Blev visst en bonus i form av manualer och box, även om boxen inte är i bästa skick.

Mer info om denna handhållna konsol som gått i gameboys skuggor.....
http://www.retrocollect.com/Articles/co ... dheld.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Image
Image
Image
 #2931  by Rotmosträdet

Läckert med svensk bruks!!!

Var det BRIO som tog in denna också? Minns att jag hittade den ny med ett stort parti rest-SEGA-grejer utanför Hässleholm! :)
 #3950  by ManiaC

Nu ska vi inte vara såna :) jag vill ha både och dock.. Fast det enda jag ser playstation bättre på är om man vill ha en Gran turismo Setup,,, / spela deras exklusiva^^ Fast finns ett par riktigt schyysta kontroller som är mer åt 360 hållet till ps3an.. För ps3 kontrollerna är inte bra iaf :) Konsolen i sig tycker jag inte det är nåt fel på .. Fast nu blir jag [OT] Så det tar vi nån annanstans isåfall :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 70