Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (som inte är Sega)

• Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
Senaste köp, värderingar och övrig samlardiskussioner
 #25572  by xiaoyangguang

Kör på det jag kommer över för en normal penning eller billigare :)

Vissa titlar köper jag alla versioner utav, tex Resistance serien, uncharted mfl
skulle vara kul om man hann komma upp i ca 500 ps3 spel i år men ser inte så ljust ut pga massa utgifter, ligger på 425ish nu
 #25574  by nissling

AlmostOriginal wrote:Väldigt speciell konsol från Atari. Känns mer som en 16 / 32 bits konsol.
Det enda som är 64-bit i den är objekt processorn och "blittern" som sitter i Tom-chippet. Tillsammans utgör dem två femtedelar av alla processorer. T.o.m. huvudprocessorn är en Motorola 68000, vilken är 16-bitars. Utöver det så har den ett väldigt begränsat RAM-minne vilket gjorde den väldigt svår att utveckla spel till.

Bör dock tilläggas att den till en början, åtminstone i Sverige, togs emot med ganska höga förhoppningar i diverse tidsskrifter om spel och elektronik så jag skulle inte säga att Jaguar var en helt dömd flopp som många verkar tro. Dock finns det inte så många bra spel till den enligt mig, även om Tempest 2000 är riktigt kul.
 #25606  by Rotmosträdet

Niss: Tempest och framförallt AvP var grymma spel till Jaguar. I övrigt var det mycket spel som fanns på alla andra konsoler ändå. Rayman t.ex.
 #25608  by Henke

Haha, galet Xiao! Det tar aldrig slut!
Du måste lagt 10k på deras rea?
 #25616  by xiaoyangguang

Haha jo :) kan bli någon tusing mer i spenderande denna månad dock. Var egentligen planerat å köpa tv nästa månad men när Game går i konkurs så måste man ju hamstra haha.. ta igen för alla år som man inte vart där pga ocker priser
 #25727  by xiaoyangguang

Haha min plånbok framöver kommer vara tommare än en norrländsk gata klockan 4 på morgonen en söndag lol..

Mestadels skrot numer, finns vissa saker kvar men mycket till fel priser osv.

Fick inga WOW priser på konsolerna men inte spec dyrt heller:

150:- för PS, 250:- för PSTwo och 350:- för First gen Wii. Kan ju inte räknas som 50% priser vilket torde vara obvious för alla som någonsin varit in på GAME haha :)
 #25744  by AlmostOriginal

Bra pris på Wiiet i alla fall :D Dem fick äntligen sålt Final fantasy och Chrono trigger spelen! :lol: :mrgreen: Vad säger personalen när du kommer? :mrgreen:

Eller är det snarare den här synen utanför GAME?

Image
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 70