Forumet för dig som älskar Sega! 

• Otherworld's Mega Drive Countdown tråd!

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #18636  by reznorhead

Otherworld wrote:
reznorhead wrote:Kul tråd. Har ett extra Gunstar, vad ger du? I ok skick
Det får nog vara just nu, men om du har kvar det om nån månad eller så, så kanske jag är intresserad :)

Kan hålla det :) Gav själv 600 för mitt i bra skick och köpte ett annat lite billigare i ett paket(kunde inte motstå) är intresserad av byten med. SNES, NES, MD men vi kan lösa något nästa månad.
 #19009  by Otherworld

Tycker jag med! :D Ja det är med kartong box. Har fem med kartong box nu. Av dom som är utformade så alltså. Sex om jag ska räkna med Sonic & Knuckles. Tror det är fem till som finns som jag inte har :)
 #25693  by Rotmosträdet

WOW! Trodde du skulle sluta och sälja av. Själv har jag gått minus på några spel nu, folk betalar ju så bra numera. :) Har väl 90 kvar eller nåt.
 #25704  by Otherworld

Haha, nej jag har inga planer på att sluta och sälja av. Har hållt tillbaka sedan i höstas för jag skulle ju till Tokyo o handla :roll: kom hem med 59 spel i bagaget med som sagt.. 40 av dom MD spel [thumbup]
 #25793  by Zebbe

Bra jobbat. Joust är kul :).
 #26208  by Zebbe

Till Dungeons & Dragons finns det en guide i samma format som de till Phantasy Star II och Sword of Vermilion, men jag tror att den bara följde med USA-versionen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14