Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #25328  by Trooper

GoryGlory wrote:Trooper >> Riktigt coola Segaspel som du har köpt [thumbup]
Var du på Game på Emporia ??
Bland annat ;) Tog en liten roadtrip och åkte inom Game på Jägersro och på Emporia. Handlade för alldeles för många pengar men vad fan, ännu fler spel jag aldrig kommer att hinna spela ;)
 #25335  by Trooper

Plockade vad de hade av SMS nyinkommet på Emporia, de hade inte hunnit prismärka när jag var där så vi fick deala lite. Första gången jag kunnat pruta på Game ;)
 #25411  by Henke

Neo Geo X är det de pratar om ja.
 #25423  by GoryGlory

Jag passade också på att köpa mer spel nu när Game har gått i konkurs och har 50% rabatt på allt. Jag var först på Game på Emporia i Malmö, men där fanns inget som föll mig i smaken, så jag tog bussen till Game på Jägersro Center i Malmö där jag köpte ett Segaspel.

Det var så mycket folk där så jag fick stå i 30 minuter i kö.

Eftersom att det var 50% rabatt så kostade spelet 57 kronor

Fantasy Zone - Sega Master System
Boxat spel med flärp och spelkassett

Image

http://i1279.photobucket.com/albums/y52 ... hlkmrq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
 #25438  by Gnaarkill

Nice GoryGlory!
Synd att den saknade manual, men det kan man ju leva med när spelet kostade 57:-, väldigt fint skick på boxen i alla fall [thumbup]
 #25443  by HVQ

FullSizeRender (2).jpg
FullSizeRender (2).jpg (115.92 KiB) Viewed 12916 times
Riktigt sugen på att spela det, får se när man får tid till det :)

Fick spel levererade av japon.se också men inga bilder på dem än.
 #25446  by GoryGlory

Gnaarkill >> Ja det verkar vara ett fint skick på spelet, jag spelade det lite i går och det verkar vara ett kul spel där man kör ett rymdskepp som man kan uppgradera [thumbup]

Att manulen saknas tycker jag inte gör så mycket, jag bara vill ha spelen i boxarna :)

HVQ >> Kul spel som du har köpt [thumbup]
 #25529  by GoryGlory

Jag var precis på Game på Jägersro Center i Malmö och köpte ett retrospel [thumbup]

The Ninja - Sega Master System
Boxat spel med spelkassett

Det står 250 kronor på prislappen och eftersom att Game har 50% rabatt på allt så frågade jag om det var okej med 100 kronor för spelet, javisst sade killen som stod i kassan :D

Image
 #25533  by Gnaarkill

Haha nice GoryGlory! Grattis till ett fint fynd! Gött att kunna pruta lite också.
Fint spel dessutom så det gör ju inte det hela sämre :mrgreen:
 #25538  by Gnaarkill

GoryGlory kan nog beskriva det bättre eftersom ha nu har det i sina ägor. Men jag minns det som ganska underhållande faktiskt. Typ top-down "shooter". Ninja som dödar andra ninjor med kaststjärnor 8-)
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 107