Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #25208  by Gnaarkill

Grymt!
Fina inköp Axus och GoryGlory!

GoryGlory, man får passa på nu när Game lägger ner :D
Var faktiskt själv och fyndade ett nytt GG-spel på Game. Bild kommer när jag får mitt nya NHL-hockey också :D
 #25215  by GoryGlory

Ojdå, där ser man, då får man hoppas att Game ändå lever vidare som fysiska butiker, men då kanske under ett nytt namn.

Det ska bli spännande att se hur det blir.

Tror du att dom kommer att sänka priserna ännu mer, eller ge nu änmer rabatt dvs. mer än 40% som det är nu på spel och annat för att få mer sålt !?
 #25218  by Gnaarkill

Man får nog hålla utkik helt enkelt. Gissar på att de försöker få bort majoriteten av spelen på 40% och sen rensa ut de sista för 70% eller nåt.
Men det är som sagt bara min personliga gissning :)

Dock inte förvånad över att de gick knackigt för dem, jag fick aldrig ihop deras överpriser riktigt? Betalar man ens 699:- för nya spel nu för tiden?
 #25219  by GoryGlory

Jag har köpt majoriteten av mina Master System och Mega Drive spel på Game och jag tror att jag hade betalt ett liknande pris för spelen på Tradera, sen så var det enkelt att gå och köpa spelen på Game då man fick spelen direkt och slapp att vänta några dagar på att få hem spelen.

Men visst köpte jag bara billiga spel där och passade på när dom hade rea, 25% eller liknande, det är fint nu när dom ahr 40% rabatt. Ja vi får se om dom som sagt rear ut dom sista spelen för 70% rabatt eller liknande.

Precis vem betalar 699 kronor för ett spel

Jag hörde någon som sade redan förra året att Game går dåligt

Off-topic: Jag såg precis att jag blev medlem exakt ett år innan dig:

GoryGlory Blev medlem: 18 maj 2014, 20:23
Gnaarkill Blev medlem: 18 maj 2015, 23:35
 #25221  by nissling

Det högsta som jag har betalat för ett spel är 1500:-, men då fanns inte särskilt många bättre alternativ. Att det sedan var jäkla bra rättfärdigar det ytterligare.
 #25262  by GoryGlory

Jag var idag på Game på Emporia i Malmö och köpte några Segaspel [thumbup]
Jag frågade Magnus där om hur länge som dom ska finnas kvar och han sade att dom vet inte, men det är inte helt omöjligt att Game finns kvar i nuvarande form. [thumbup]

Dom boxade spelen kostade 25 kronor/spel och dom lösa spelkassetterna fick jag på köpet. [thumbup]

Paperboy 2 - Sega Mega Drive
Boxat spel med box med instick/omslag och spelkassett

Image

Urban Strike - Sega Mega Drive

Image

Virtua Racing - Sega Mega Drive

Image

ZOOM! - Sega Mega Drive Japan
Boxat spel med box med instick/omslag, manual och spelkassett

Image

Kung Fu Kid - Sega Master System
Boxat spel med box med instick/omslag, flärp och spelkassett

Image

Speedball - Sega Master System
Lös Spelkassett

Image

Super Space Invaders - Sega Master System
Lös Spelkassett

Image
 #25269  by segasonic

Bra priser!
 #25304  by Trooper

Har naturligtvis också "fyndat" lite på Game, var där för en vecka sedan och fick med mig, bland annat, detta hem:
SMD_Spel.jpg
SMD_Spel.jpg (153.14 KiB) Viewed 10458 times
SMS_Spel.jpg
SMS_Spel.jpg (232.52 KiB) Viewed 10458 times
 #25318  by Gnaarkill

Grattis till fina MD men framförallt MS-spel Trooper!

Tänkte dela med mig av senaste tidens inköp. Tog allt på i en bild så allt är inte SEGA men eftersom det självklart är GG-spelen som jag är mest stolt över så fick bilden hamna i den här tråden :D

Image
 #25323  by Gnaarkill

Rotmosträdet, helt korrekt ;)
NHL Hockey är dock från Ebay.

Gav 1120 pix för Neo Geon.

GoryGlory, tackar! Jag var på visit i Malmö och passade på att svänga förbi Emporia. De hade förvånansvärt mycket kvar i torsdags, det var där jag hittade smurfarna :mrgreen:
Ett av dem i alla fall. Det andra exemplaret köpte jag först här i Göteborg, men när jag såg skicket på exemplaret i Malmö kunde jag inte motstå att byta upp mig ;)
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 107