Men för 89usd kan man få den signerad av Zebbe också, om man stöter på honom?
Japon.se - Webbutiken för spelare av spelare!
Forumet för dig som älskar Sega!
Tronin wrote:Jag måste säga att $89 låter för högt för den boxade versionen. Hade känts mer humant om priset hade legat närmare $39 som kassett-utgåvan kostar.Kan bara hålla med. Prissättningen beror på den låga kvantiteten (100 ex) och att det är extremt svårt att gå runt som retrospelsföretag. Fick ditt mail förresten, ska svara i helgen .
Tronin wrote:Innehåller kassettutgåvan samma inlaga som kom med det boxade spelet? Så att det med andra ord endast är boxen och certifikatet som skiljer dem åt.Korrekt vad jag vet. Skriver här igen när jag får hem min boxade version, om det skulle visa sig inte stämma.
Received my copy of the game yesterday. Comes in a very small package without a case - just the cart, a miniature manual, and cover art (folded). Quality is good, but I wish WM would have made the package just a bit larger and included a full size manual and cover art that was only folded on the spine, and not in half twice.Känns verkligen onödigt att sälja kassetten med en inlaga när den ändå är förstörd när man får den.
Zebbe wrote:Länkar till sådana sidor får vi inte posta här, men kolla Google.+1