Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #23961  by HVQ

Elemental Master: Shmup
Valis III: Action
Traysia: RPG (inget jag direkt är sugen på att spela men följde med de andra :) )
Exile: action/RPG

Har bara spelat elemental master sen innan så ska bli kul att testa dem och förhoppningsvis kommer min Nomad i morgon :D
 #23976  by HVQ

Riktigt nöjd! Fint skick, några små fina repor på skärmen men inget som syns när den är på :D
image.jpg
image.jpg (2.17 MiB) Viewed 10683 times
 #24012  by HVQ

Idag kom Shadowrun. Serien låg i paketet. Alltid en glad överraskning att få nått på köpet som man inte vet om på förhand.
image.jpg
image.jpg (1.33 MiB) Viewed 10640 times
 #24048  by HVQ

image.jpg
image.jpg (2.35 MiB) Viewed 10600 times
Nu har jag lite köpstopp. Är 2-3 spel ytterligare jag skulle vilja få med mig hem men får se om det blir några mer köp.
 #24051  by Henke

Box art på Target Earth är ju riktigt ful, men spelet är grymt.
Så här ska det se ut: ;)
Image
 #24052  by HVQ

Som alltid har den japanska utgåvan snyggare art.. Kan inte komma på något spel på rak arm där PAL/Genesis har snyggare art än originalet!

Ska bli kul att spela i alla fall :)
 #24054  by nissling

Om du med original menar japanskt så är Fantasia det första exemplet som jag kommer på. Skulle även säga att samtliga japanska omslag till Sonic-spelen är fulare än deras europeiska eller amerikanska motsvarigheter.
 #24056  by Henke

Just Fantasia tycker jag är ett omslag som det kvittar. Det är ju i princip samma, bara en glad eller en "cool" musse.
Själv tycker jag Golden Axe II är riktigt fult i japansk version, så där är PAL bättre.

Nu är vi nog lite för off topic dock.
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 107