Promoexemplar av Kingsley's Adventure till PSOne, och Street Fighter Zero och spelets två uppföljare, Vampire the Night Warriors, Vampire Savior Ex Edition och shmup-spelet Mushihimesama till Playstation 2.
SegaZine - den "Sega" svenska bloggen PlayZine - allt om Playstation
Oj oj denna var dyr De var rea på Webhallen o fick denna för (håll i hatten nu) 9 kr!
Ärligt talat är nog plåtlådan värd mer än vad jag betala För er som undrar så beror de låga priset på att spelet är väldigt kort. 7 timmars speltid, o har redan klarat SP-kampanjen och CO-OP kampanjen. Väldigt kul dock
Äntligen! Den kom idag. Dock så hade dem skickat varan som den var! Men som tur var gick det att riva bort frakt sedeln och trycka ut skadorna. Men det var irriterande ändå! Ah ja bara att leta en ny kartong....
WP_20150303_13_56_28_Pro.jpg (1.41 MiB) Viewed 11803 times
"Hur kan du vara min vän, när du inte är SCN?" - Herr Magnusson "En skojare in i märgen".
Härliga inköp Axus! Order 1886 är ett spel som står högt upp på min lista.
Ang Wii fit U. Det funkar riktigt bra faktiskt. Jag tror verkligen du kan gå ner i vikt / träna muskler med wii fit u. Men som allt annat: variation är alltid bra. (Kommer nog cykla och promenerar som vanligt också)
"Hur kan du vara min vän, när du inte är SCN?" - Herr Magnusson "En skojare in i märgen".