Forumet för dig som älskar Sega! 

• Senaste inköpen (Sega)

• Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
Senaste köp, värderingar och samlardiskussioner om Sega
 #22500  by nissling

Den kom till Mega Drive också, ett riktigt skitspel enligt mig. Recenserade det på Sega-16 för hundratals år sedan vill jag minnas.
 #22527  by reznorhead

Kollade lite på simpsons spelen till NES men det var inget som lockade. Det bästa simpsons spelet är väl Crazy Taxi kopian.

"Vann" Ghostbusters till MD på tradera för strax över 300:- är nöjd med priset. Hade även ögognen på ett E-Swat med en liuten skada på manualen. Den slutade på 350:-! Letade på Game World och han hade nyligen lagt ut ett köp nu i bättre skick för 129:- WTF people :P

Sen köpte jag Second Samurai i bara farten för 169:- köp nu.

Fler spel på ingående nu till löning är
Mega Turrican 800:-
Golden Axe 100:-
Streets of Rage 2 200:-
Batman 80:-

och dessa av en annan säljare
MKII - 100 kr
Battletoads - 150 kr
X-Men 2 - (skadad etikett) 450 kr
Prince of Persia - 80 kr

Nu fattas jag Alien Soldier, Sunset Riders, Alisia dragoon, Batman o Robin av de dyrare. Sen ska jag ligga lågt med samlandet ett tag och bara köpa lite billigare titlar typ Golden Axe 2, dick Tracy osv
 #22542  by NGF

reznorhead wrote:Kollade lite på simpsons spelen till NES men det var inget som lockade. Det bästa simpsons spelet är väl Crazy Taxi kopian.

"Vann" Ghostbusters till MD på tradera för strax över 300:- är nöjd med priset. Hade även ögognen på ett E-Swat med en liuten skada på manualen. Den slutade på 350:-! Letade på Game World och han hade nyligen lagt ut ett köp nu i bättre skick för 129:- WTF people :P

Sen köpte jag Second Samurai i bara farten för 169:- köp nu.

Fler spel på ingående nu till löning är
Mega Turrican 800:-
Golden Axe 100:-
Streets of Rage 2 200:-
Batman 80:-

och dessa av en annan säljare
MKII - 100 kr
Battletoads - 150 kr
X-Men 2 - (skadad etikett) 450 kr
Prince of Persia - 80 kr

Nu fattas jag Alien Soldier, Sunset Riders, Alisia dragoon, Batman o Robin av de dyrare. Sen ska jag ligga lågt med samlandet ett tag och bara köpa lite billigare titlar typ Golden Axe 2, dick Tracy osv
Helt sjukt vilka priser. Vad är det för tomtar som trissar upp priser?! Eswat för 350? Mega Turrican 800? Världen har blivit galen.
 #22546  by GoryGlory

Kul reznorhead att du har köpte en hel del spel [thumbup]

Jag har för mig att Game på Jägersro Center hade Ghostbusters på MD för 145 kronor. Men jag köpte inte det när dom hade det där för 2 veckor sedan, jag var där i söndags och dom hade bara tråkiga spel kvar.

Idag var jag på ICA och hämtade upp mitt paket med Sega Master System spel som jag har köpt av PeT [thumbup]

Sonic The Hedgehog - Sega Master System (40 kronor)

Image

Sonic The Hedgehog 2 - Sega Master System (40 kronor)

Image

Ghostbusters - Sega Master System (40 kronor)

Image
 #22558  by Rotmosträdet

Jo, trevligt att det rör sig på MD-marknaden... eller?
Sunset Riders, Alisia dragoon
Dessa 2 är inte speciellt dyra, framförallt inte det första. Eller har de också skenat?

ESWAT borde inte kosta över 100 pix. Bra spel dock.

Turrican 3, 800 pix. Dyrt, men det är bra att det pressas upp. Bättre än Alien Soldier.

Reznor: Du menar att du sitter på alla Spider-Man-spelen, Death of Super-Man, Punisher osv?
 #22562  by Tronin

retrospelse wrote:och om det är dyrt vet jag inte, det är ju sjukt billig fortfarande om man jämför med nintendo.
Att jämföra med Nintendo är bara ohälsosamt. Där har priserna skenat sedan länge.
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 107